گزارش هفتگی مقاطع بازار ایران

2 سال پیش1236بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
گزارش هفتگی مقاطع بازار ایران

بازار مقاطع ایران در هفته ای که گذشت

قیمت میلگرد 25-14 به طور میانگین در روز شنبه در اصفهان به میزان 24750 ریال گزارش شده است و در دزفول نیز به میزان 24350 ریال بوده است. این در حالی است که از یک هفته قبل انتظار افت قیمت ها در بازار ایران دیده می شد و این امر از روز شنبه محقق گردید. در روز چهارشنبه نیز میانگین قیمت میلگرد در اصفهان به میزان 23200 ریال و در دزفول به میزان 23600 ریال گزارش شده است. در روز سه شنبه نیز میانگین قیمت تیرآهن 18-14 در اصفهان به میزان 28150 ریال بوده که این قیمت تا آخرین روز هفته گذشته کاهش پیدا کرده و به میزان 27200 ریال افت کرد. از روز یک شنبه تا روز سه شنبه در میان فروشندگان رقابت برای تخفیف در قیمت های پیشنهادی ادامه یافت.

در روز سه شنبه میزان رقابت ها به اوج خود رسید و تمامی خریداران در روز سه شنبه عقب نشینی کردند. این در حالی است که فروشندگان سعی در فروش محصولات خود را داشتند. با این حال بازار فولاد ایران در روز چهارشنبه آرام بوده است. طی این روز شمش های تولیدی از کارخانجات تخلیه شده و قیمت آهن اسفنجی نیز به ثبات رسیده بود و به طور محدود در بازار عرضه شده بود. هم چنین در روز چهارشنبه عرضه قراضه آهنی نیز در بازار محدود بوده است.

قیمت میلگرد,قیمت سیم مفتولی

حباب قیمت محصولات فولاد بلند طی سه روز کاری تخلیه شد. در روز پنج شنبه قیمت محصولات شرکت ذوب آهن 20 تومان افزایش یافت و دیگر کارخانجات تولید فولاد نیز فضای ذهنی مثبت تری نسبت به آینده یافتند و در نتیجه ی این روند فعالان بازار و فروشندگان به روند کاهش قیمت ها طی هفته آینده و بهبود وضعیت بازار فولاد ایران امیدار گشتند. با این حال هم چنان میزانی موجودی ارزان قیمت در انبارها موجود می باشد اما این موجودی ها تاثیری در روند بازار ندارند. فروش محصولات موجود در انبارها با قیمتی کم تر از قیمت روز زیان هایی را برای تاجران در بر دارد زیرا در حال حاضر عقب نشینی به قیمت های سه ماه گذشته ممکن نبوده بنابراین جایگزینی این کالاها سبب زیان خواهد شد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد