ارزیابی هفتگی متال بولتن

11 ماه پیش1082بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
ارزیابی هفتگی متال بولتن

قیمت میلگرد 32-16 میلی متر صادراتی کشور چین به میزان 555-545 دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به قیمت هفته قبل از آن به میزان 60-55 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است. همانند سیم مفتولی، افزایش قیمت محصولات در بازار داخلی این کشور عامل اصلی افزایش قیمت میلگرد صادراتی بوده است. قیمت پیشنهادی تولیدکنندگان میلگرد این کشور به میزان 605-598 دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به قیمت های پیشنهادی هفته قبل از آن به میزان 30 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است.

قیمت روز میلگرد

با این حال شرکت کنندگان بازار هم چنان انتظار دارند که قیمت میلگرد پیشنهادی این کشور افزایش بیشتری یابد چراکه هنوز نشانه ای از نزول قیمت ها مشاهده نشده است. آن ها هم چنین معتقدند که با پایان یافتن هوای مساعد مانند دمای بالا و باران های سنگین، میزان فعالیت های ساخت و ساز در این کشور افزایش خواهد یافت که به دنبال آن شاهد افزایش بیشتر قیمت ها خواهیم بود. هم چنین به گفته منابع خبری قیمت ها در جنوب شرقی آسیا نیز افزایش یافته است. ارزیابی هفتگی آژانس گزارش قیمت متال بولتن از قیمت میلگرد وارداتی به کشورهای جنوب شرقی آسیا به میزان 510-505 دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به قیمت های هفته قبل از آن به میزان 30-25 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است.

قیمت سیم مفتولی

ارزیابی هفتگی آژانس گزارش قیمت متال بولتن از قیمت سیم مفتولی صادراتی کشور چین به میزان 550-545 دلار به ازای هر تن گزارش شده است که نسبت به قیمت این محصول طی هفته گذشته به میزان 35 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است. به گفته شرکت کنندگان بازار قیمت محصولات فولاد بلند طی هفته گذشته به میزان زیادی افزایش یافته است به خصوص طی دو روز اول هفته که علت این امر افزایش قیمت شمش این کشور می باشد.

قیمت سیم مفتولی پیشنهادی در شرق چین طی هفته گذشته به میزان 620-616 دلار به ازای هر تن گزارش شده است که نسبت به قیمت هفته گذشته به میزان 39-37 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است. به گفته منابع خبری بازار صادراتی کشور چین طی هفته گذشته بسیار فعال بوده است به طوری که بالغ بر 40000 تن معامله طی هفته گذشته صورت گرفته است. برخی از کارخانه های تولید این محصول تا روز سه شنبه قیمت های پیشنهادی خود را کاهش داده اما برخی دیگر هم چنان به افزایش قیمت های پیشنهادی پرداخته اند.

خرید و فروش سیم مفتولی

به گفته منابع خبری یکی از تولیدکنندگان سیم مفتولی قیمت پیشنهادی خود را تا میزان 575 دلار به ازای هر تن افزایش داده است در حالی که قیمت پیشنهادی طی هفته گذشته به میزان 545 دلار به ازای هر تن بوده است. هم چنین به گفته یکی از تاجران محلی سایر کارخانجات کشور چین نیز به زودی قیمت های پیشنهادی خود را افزایش خواهند داد. با این حال قیمت های وارداتی جنوب آسیا از چین تبعیت نمی کند. به گفته منابع خبری در این مناطق طی هفته گذشته معاملاتی با قیمت 545-535 دلار به ازای هر تن منعقد شده است.

هم چنین به گفته یکی از تاجران واقع در فیلیپین آن ها از قبول پیشنهادات قیمت 565-560 دلار به ازای هر تن ممانعت کرده اند. ارزیابی هفتگی آژانس گزارش قیمت متال بولتن از قیمت سیم مفتولی وارداتی به جنوب شرقی آسیا طی هفته گذشته به میزان 545-535 دلار به ازای هر تن بوده است. این قیمت نسبت به قیمت پیشنهادی هفته قبل از آن به میزان 38-30 دلار به ازای هر تن افزایش یافته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد