افزایش تدریجی قیمت قوطی صادراتی کشورهای آسیایی

2 سال پیش1356بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
افزایش تدریجی قیمت قوطی صادراتی کشورهای آسیایی

دریافت  پیشنهادات جدید در عرضه قوطی اوکراین به ترکیه با تداوم ضعف در تقاضا

اوکراین در پایان هفته گذشته، قیمت قوطی آهن را به میزان 390 دلار در هر تن cfr عرضه کرد، درحالیکه یک خریدار 380 دلار برای هر تن cfr  ارائه داد. شرکت MMK روسیه پیشتر قوطی  را با قیمت 390 دلار برای هر تن cfr عرضه کرده بود و هفته گذشته شرکت قوطی سازی Severstal ، قوطی  را با قیمت 385 تا 390 دلار در هر تن cfr ارائه داد. یکی از شرکت کنندگان در بازار گفت : "من نشنیده ام که هیچ  معامله ای انجام شده باشد. نظر می رسد قیمت های پیشنهادی برای بازار ترکیه بالا است.

ارزیابی قیمت هفتگی متال  بولتن برای قیمت قوطی وارداتی ترکیه در روز جمعه، 19 آگوست، از 380 تا 390 دلار به ازاء هر تن cfr برآورد گردید ، که نسبت به قیمت قبلی 375 تا 385 دلار به ازای هر تن cfr، افزایش داشته است. قیمت قوطی از اوکراین به مبلغ 430 دلار در هر تن cfr عرضه شد، که همان قیمت پیشنهاداتی از روسیه است. منابع گفتند که یک خریدار برای قوطی مبلغ 410 تا 420 دلار در هر تن cfr پیشنهاد داده است. ارزیابی قیمت هفتگی قیمت قوطی وارداتی ترکیه در روز جمعه 420 تا 430 دلار به ازای هر تن cfr بود، که از قیمت قبلی  430 تا 431 دلار برای هر تن cfr، افزایش داشته است.

افزایش آرام قیمت قوطی صادراتی چین برای ترفیع بازار داخلی

به نظر می رسد که قیمت قوطی صادراتی چین در هفته گذشته حتی بیشتر از نوسانات رو به رشد ، ارزش خود را از دست داده است و شرکت کنندگان بیشتر توجه خود را به بازار داخلی متمرکز کرده اند. قیمت معاملات پایه صادرات برای محموله  ماه سپتامبر و اکتبر از خرید قوطی  تجاری حاوی بور، در روز دوشنبه 22 آگوست با قیمت  385 تا 395 دلار برای هر تن فوب برآورد گردید، که از جمعه گذشته بدون تغییر بوده  است.

با این حال، این محدوده قیمت تا 5 دلار برای هر تن نسبت به یک هفته پیش، افزایش داشته  است. قیمت معاملات پایه صادرات برای محموله ماه  سپتامبر و اکتبر خرید قوطی تجاری حاوی بور به مبلغ  385 تا 395 دلار برای هر تن فوب برآورد گردید، که همچنین 5 دلار برای هر تن در هفته افزایش داشته است. یک معامله گر صادرات گفت: "گرچه قیمت صادرات در میان بازار قوی داخلی، افزایش یافته است، اما این افزایش در بازار داخلی کمتر است.

قیمت آهن آلات اصفهان

ارزیابی میزان تقاضا برای خرید قوطی

به نظر می رسد که تقاضای پایین در بازار داخلی در اواخر به دست آید. قیمت قوطی در چین در هفته های گذشته به ترتیب 40 یوان (5 دلار) و 100 یوان (15 دلار) به ازای هر تن افزایش یافته است. معامله گران افزودند که شرکت های بازرگانی بیشتر توجه خود را به جای بازار خارج از کشور، به بازار داخلی متمرکز می کنند، بنابراین ما شاهد حجم معاملات صادراتی کمی هستیم.

یکی دیگر از معامله گران قوطی در شانگهای به متال بولتن گفت: میزان استفاده از ظرفیت برای تولید کنندگان قوطی در چین نزدیک به سقف بوده است.این نشان می دهد که این برای تولیدکنندگان قوطی برای افزایش عرضه در آینده نزدیک، دشوار خواهد بود، که این بدان معنی است که قیمت ها به سمت پایین روند. در شانگهای، قوطی تجاری داخلی با قیمت 2780 تا 2800 یوان (419 تا 422 دلار) در هر تن با احتساب مالیات  در جمعه گذشته معامله گردید. انتظار میرود قیمت ها در روز دوشنبه به بیش از 20 یوان (3 دلار) در هر تن برسند.

ثبات در قیمت قوطی ترکیه با اندکی بهبود در تقاضا

تقاضا برای قوطی در بازار داخلی ترکیه در هفته گذشته کمی بهتر شده است، اما قیمت ها تا روز جمعه تغییری نکرده است. این محصول با  قیمت 410 تا 420  دلار برای هر تن از کارهای سابق ارائه گردید ،در حالیکه  یک تولید کننده این محصول را با  410  دلار برای هر تن از کارهای سابق عرضه داشت. یک تولید کننده سوم هفته پیش 420 دلار برای هرتن کارهای سابق تولید پیشنهاد کرد.

گفته می شود که معاملات با قیمت 420  تا 430 دلار در هر تن کارهای سابق کار انجام می شوند. ارزیابی قیمت هفتگی متال بولتن برای این محصول داخلی ترکیه در تاریخ 19 آگوست 430 تا 440 دلار برای هر تن از کارهای قبلی برآورد گردید  که در پایین ترین حد از قیمت 440 تا 450 دلار برای هرتن کارهای سابق بود. این محصول توسط یک کارخانه با قیمت  460 تا 470 دلار برای هر تن کارهای سابق ارائه گردید.

یک تولید کننده دیگر این محصول را به قیمت 450 تا 460 دلار در هر تن کارهای سابق عرضه داشت،  و تولید کننده سوم آن را به قیمت 450 تا 460 دلار برای هر تن از کارهای قبلی ارائه می دهد. معاملات  در محدوده قیمت  430 تا 450 دلار در هر تن کارهای سابق انجام می شوند.

 
سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد