تحلیل بازار آهن آلات بیست و هفتم شهریور 96

1 سال پیش1050بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
تحلیل بازار آهن آلات بیست و هفتم شهریور 96

قیمت آهن آلات روز گذشته شاهد تغییرات به خصوصی در این حوزه نبودیم. بازار قیمت پروفیل آهن طی روز گذشته هم چنان در مسیر کاهشی بوده به طوری که به میزان 10 الی 30 تومان کاهش قیمت در برخی از مبادی این حوزه رصد شد. هم چنین پروفیل زد و زد رنگی بارگیری از اصفهان با قیمت ثابت  اعلام شد.

قوطی پروفیل بارگیری از تهران با 20 تومان کاهش قیمت  اعلام گردید. قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان با 20 تومان کاهش  قیمت  اعلام شد. قیمت قوطی ستونی 14 سنگین بارگیری از انبار اصفهان با 30 تومان کاهش اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید.

قیمت نبشی نیز ثابت اعلام گردید.  هم چنین جدول تکمیل شده متوسط نرخ تولیدکنندگان حوزه میلگرد حدود 15 تومان کاهش قیمت میانگین میلگرد آجدار تولید داخل کشور در روز گذشته را نشان می دهد. میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه با 10 تومان کاهش قیمت اعلام گردید.

قیمت روز میلگرد اصفهان

قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از انبار با 10 تا 30 تومان کاهش اعلام گردید. کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را ثابت اعلام کرده و برخی  10 تا 30 تومان قیمت خود را کاهش دادند.

قیمت تیرآهن ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار اصفهان نیز با کاهش اعلام گردید. قیمت محصولات مفتولی ثابت اعلام گردید. کلیه ی قیمت های لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان و کچو با قیمت ثابت اعلام گردید. لوله گالوانیزه سپاهان با قیمت ثابت اعلام شد. لوله صنعتی با قیمت ثابت اعلام شد.

قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه و رنگی و روغنی و ورق گالوانیزه  در بازار روز گذشته با ثبات قیمت همراه بود. قیمت قراضه آهن دیروز هم در مسیر کاهشی بود؛ بطوریکه نرخ باکس گزارش کرده است؛ روز گذشته اندکی کمتر از 10 تومان متوسط قیمت این حوزه کاهش داشته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید