نگاهی به بازار آهن آلات در روزهای پایانی هفته گذشته

2 سال پیش1856بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
نگاهی به بازار آهن آلات در روزهای پایانی هفته گذشته

بازار آهن آلات

بازار آهن آلات از قبیل تیرآهن و میلگرد طی هفته گذشته به دنبال افزایش قیمت شمش مسیر کاهش قیمتی را به سمت افزایش قیمت تغییر داد. قیمت میلگرد آجدار شاخه در بازار غیر رسمی از برخی مبادی در روز پنجشنبه هفته گذشته ثابت شنیده شد. قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه ثابت اعلام گردید. قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از انبار نیز ثابت اعلام گردید. اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را ثابت اعلام کردند.

در بازار آهن آلات قیمت تیرآهن ذوبی اصفهان هم در انبارها و در بازار غیر رسمی تقریبا ثابت رصد گردید. تیرآهن ذوب آهن بارگیری از کاخانه و انبار با ثبات قیمت اعلام گردید. در حوزه قوطی و پروفیل بنا بر رصدهای صورت گرفته ثبات قیمت دیده شد. قیمت پروفیل آهن زد و زد رنگی بارگیری از اصفهان ثابت اعلام شد. قیمت قوطی پروفیل بارگیری از تهران ثابت اعلام گردید. قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان نیز با قیمت ثابت اعلام شد.

کانال تلگرام مرکزآهن جهت عضویت

آهن آلات در بخش قیمت قوطی ستونی 14 سنگین بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان ثابت اعلام گردید. تمامی قیمت های لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان با قیمت ثابت اعلام گردید. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان با قیمت ثابت اعلام شد. هم چنین تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت ناودانی، سپری و نبشی نیز ثابت اعلام گردید. هم چنین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه و انواع ورق روغنی و رنگی و ورق گالوانیزه  در بازار پنج شنبه بدون تغییر اعلام شد .

این در حالی است که همه ساله در فصل عزاداری محرم معاملات اندکی متوقف می گردند،‌ طی این شرایط، معاملات تا 15 روز و تا بعد از تاسوعا و عاشورا متوقف گردیده و پس از آن مجددا رونق می یابد. درحال ‌حاضر، کالاهای که کیفیت خوبی دارند برای مثال میلگردهایی با قیمت 2150 تومان است چنانچه از کیفیت خوبی برخوردار باشند به فروش خواهند رسید، اما میلگردهایی که کیفیت لازم را دارا نمی باشند تا قیمت 2 هزار تومان نیز عرضه خواهند شد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد