تحلیل بازار آهن آلات چهارم شهریور نود و شش

10 ماه پیش1011بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
تحلیل بازار آهن آلات چهارم شهریور نود و شش

به گزارش مرکز آهن در بخش میلگرد، کارخانه ذوب آهن اصفهان قیمت میلگرد خود را با 10 تا 40 تومان کاهش اعلام کرد لازم به ذکر است این محصول در انبار با 20 تا 40 تومان کاهش قیمت در بازار امروز عرضه شد. اکثر کارخانه جات تولید میلگرد،قیمت خود را 10 تا 50 تومان کاهش اعلام کردند، امید می رود با این کاهش قیمت در میلگرد بازار در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت و تقاضا روبه رو شود.

قیمت میلگرد اصفهان

قیمت تیر آهن

قیمت تیر آهن ذوب آهن در انبار با کاهش 2000 تا 150000 تومان رو به رو بود اما تیر آهن ذوب آهن در کارخانه اعلام نشد. با این حال تیر آهن هفته ایی آرام پیش رو دارد.

انواع لوله

در بخش انواع لوله شاهد تغییرات قیمت نبودیم و قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان ثابت، لوله تست مردود درجه 2با قیمت ثابت،لوله گالوانیزه سپاهان با قیمت ثابت،لوله گالوانیزه سپاهان با قیمت ثابت و کلیه ی قیمت های لوله گاز روکار و توکار کارخانه ی سپاهان و کچو هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

قیمت ورق

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه و اکسین نسبت به روز گذشته بدون تغییر و با ثبات قیمت همراه بوده است .همچنین قیمت ورق گالوانیزه ، رنگی و روغنی کارخانه اکسین اهواز ثابت و بدون هیچ تغییری در بازار به دست مصرف کنندگان رسید.

قیمت ورق سیاه

قوطی پروفیل

در بخش قیمت قوطی، قیمت قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان و تهران بدون تغییر، ثابت و قوطی ستونی هم بدون تغییر در بازارعرضه شد.پروفیل زد و زد رنگی هم روز آرامی را سپری کرد و نوسانی در قیمت این محصول نداشتیم.

نبشی ناودانی

قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان و تهران و تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد.همچنین قیمت نبشی ناودانی و سپری آهنی هم بدون تغییر قیمت بود.

با توجه به قیمت گذاری امروز آهن آلات از سمت کارخانه ها نوید بازاری آرام و بدون تغییر قیمت در روزهای آینده احساس می شود،اکثر تولید کنندگان بر این باور هستند که با کاهش قیمت محصولات و ثبات آهن آلات تا حدودی بتوانند کمبود تقاضا را در هفته های گذشته جبران کنند.

ارزیابی بازار آهن آلات

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد