بازار آهن آلات ایران چهارم مهر ماه 96

1 ماه پیش958بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
بازار آهن آلات ایران چهارم مهر ماه 96

تحلیل مختصری از بازار آهن آلات روز گذشته

بازار آهن آلات داخلی همچنان بدون نوسان و کمی نرخ ها کاهشی اعلام شد از این رو بازار خرید آهن آلات بدون تقاضا است که دلیل عمده آن ساکن بودن بازار مسکن و خرید فروش آهن آلات در ماه محرم می باشد، همچنان احتمال می رود بازار آهن آلات در هفته آینده همچنان در ثبات،کمی رو به کاهش و بدون معامله باشد. نرخ اعلامی اکثر تولیدکنندگان حوزه قوطی و پروفیل طی روز گذشته  تقریبا ثابت و بدون تغییر رصد گردید . با این حال  پروفیل زد و زد رنگی بارگیری از اصفهان با 20 تومان کاهش قیمت اعلام شد. قیمت قوطی پروفیل بارگیری از تهران ثابت اعلام گردید. قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان ضخامت 2.5 با 10 تومان کاهش اعلام گردید. هم چنین کلیه ی قیمت لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان و کچو با قیمت ثابت اعلام گردید.

قیمت لوله گالوانیزه سپاهان نیز ثابت اعلام شد.قیمت لوله صنعتی بارگیری از سپاهان ثابت اعلام گردید. قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با 30 تومان کاهش قیمت اعلام گردید. قیمت قوطی ستونی بارگیری از انبار اصفهان  ثابت اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید. در بازار میلگرد نیز  بنا بر جدول نرخ متوسط تولیدکنندگان حوزه میلگرد آجدار؛ حدود 20 تومان افزایش قیمت نسبت به روز یک شنبه دیده می شود .

قیمت آهن آلات

خرید میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه با 10 تا 20 تومان افزایش قیمت اعلام گردید. خرید میلگرد ذوب آهن بارگیری از انبار با 10 تا 20 تومان افزایش قیمت اعلام گردید. و به طور کلی کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را بصورت میانگین 10 تا 30 تومان  افزایش دادند.  تیرآهن 14 الی 18 اصفهان در بازار غیر رسمی و در انبار اصفهان و تهران؛ شاخه ای 5 تا 20 هزار تومان روز گذشته توام با افزایش قیمت شنیده شد.

قیمت تیرآهن های سنگین نیز تغییرات محسوسی نداشتند. تیرآهن ذوب آهن بارگیری از  انبار اصفهان با 5000 تا 15000 تومان افزایش قیمت اعلام گردید. قیمت محصولات مفتولی ثابت اعلام گردید. قیمت نبشی، سپری و ناودانی بارگیری از انبار اصفهان نیز ثابت اعلام گردید. هم چنین قیمت انواع ورق سیاه فولاد مبارکه و انواع ورق رنگی و روغنی و گالوانیزه  در بازار روز گذشته با ثبات همراه بود .

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد