قیمت سیم آرماتور آمریکا تحت تاثیر بازار چین

2 سال پیش1312بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
قیمت سیم آرماتور آمریکا تحت تاثیر بازار چین

افزایش قیمت سیم آرماتور وارداتی آمریکای جنوبی نسبت به چین

قیمت سیم آرماتور بندی وارداتی در آمریکای جنوبی طی این هفته افزایش یافته است، زیرا کارخانه های چینی پیشنهادات بالاتری را به بازار ارائه دادند. این افزایش قیمت پس از یک سقوط کوتاه مدت قیمت ها طی هفته ی گذشته ثبت شده است. معامله گران آمریکای جنوبی می گویند: " قیمت سیم آرماتور صادراتی چین دیروز افزایش یافته است و تولید کنندگان چینی اکنون به شدت سعی در حفظ این قیمت ها داشته دارند."

در جریان جلسه ی صبح روز جمعه 2 دسامبر، کارخانجات چینی در واکنش به اقدامات کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای ، در آستانه بازگشت به قیمت های قبلی قرار گرفتند. طبق ارزیابی های هفتگی قیمت سیم آرماتور در روز 2 دسامبر، قیمت این سیم آرماتور 495 تا 505 دلار به ازای هر تن کربن نسبت به هفته ی پیش با قیمت 500 تا 510 دلار به ازای هر تن کروم، برآورد شد. این در حالی است که قیمت سیم آرماتور 590 تا 605 دلار در هر تن CFR می باشد و با اندکی افزایش، نسبت به قیمت 560-570 دلار برای هر تن CFR در دوره ی قبل، تغییراتی پیدا کرده است.

قیمت سیم آرماتور معادل 640-650 دلار در هر تن CFR نسبت به قیمت قبلی آن با 630-640 دلار در هر تن می باشد که این مقایسه ی نرخ ها نشان از افزایش قیمت سیم آرماتور می باشد. قیمت سیم آرماتور چین در شیلی معادل 500-510 دلار در هر تن CFR و در کلمبیا نیز معادل 500-550 دلار در هر تن CFR است. در همین حال، قیمت سیم آرماتور چین نیز در بازار شیلی 595-605 دلار در هر تن CFR و در کلمبیا 590-600 دلار در هر تن CFR گزارش شده است. یک منبع خبری گفت: "انتظار می رود قیمت ها در آمریکای جنوبی بیشتر افزایش یابد.

افزایش قیمت سیم آرماتور ایالات متحده

منابع خبری در این هفته به عنوان بخشی از آیتم های AMM  و متال بولتن گفتند که قیمت سیم آرماتور به ایالات متحده افزایش یافته است. نتیجه این افزایش نرخ ها این است که قیمت سیم آرماتوردر حال حاضر به بالاترین سطح خود نسبت به شش ماه گذشته نزدیک می شود.

در مورد سیم آرماتور هم، قیمت ها به بالاترین سطح قیمتی که در اواخر سال 2014 دیده شده است، تغییر کرده اند. یکی از منابع خبری می گوید: خرید سیم آرماتور با این قیمت ها دیوانگی است و ارائه ی پیشنهاد خرید بسیار سخت است. و حتی زمانی که شما این کار را هم انجام می دهید، این یک هدف متحرک است. مشتریان ما از این بی ثباتی قیمت ها کمی شوکه شده اند.

منابع مالی اعلام کردند که دستاوردهای شگفت انگیزی برمبنای تجارت کالاهای سیم آرماتور در ایالات متحده آمریکا و اروپا با هدف افزایش تولیدات سیم آرماتور کشورهای بزرگ مانند چین و روسیه، به دست آمده است. بعضی منابع خبری اضافه کردند: اقدامات اضافی تجاری علیه خرید سیم آرماتور چینی در کانادا ممنوع است. مصرف کنندگان سیم آرماتور از جمله در ساحل غربی ایالات متحده که به طور معمول از کارخانجات آسیا یا استرالیا تامین می شوند، در حال حاضر از مواد خام ترکیه استفاده می کنند، زیرا تأمین کنندگان سنتی آنها قادر به تامین مواد کافی نیستند.

قیمت سیم مفتولی

ارزیابی متال بولتن از قیمت سیم آرماتور

برخی منابع خبری گفتند که برخی از مشتریان از منابع موجود برای تامین نیازهای خود استفاده می کنند اما قیمت های داخلی به سرعت در حال افزایش هستند. منابع خبری گفتند روند مشابهی که شاید پیشتر نشان داده شده است در تولید سیم آرماتور دیده می شود، سپس آنان خاطر نشان کردند که شرکت های تجاری که مواد اولیه را از ویتنام سفارش دادند، در "گرداب" مسایلی که علیه مواد اولیه و سرب ویتنام مورد استفاده قرار می گیرند، گرفتار شده اند. در نتیجه، آنها اکنون برای لغو سفارشات یا عدم بارگیری کشتی ها مجددا تلاش می کنند.

این منابع خبری می گویند: " تفاوت های قابل توجهی بین قیمت تولیدات سیم آرماتور داخلی و خارجی وجود دارد. اما یکی از دلایلی که درست به نظر می رسد این است که قیمت سیم آرماتور به سرعت کاهش می یابد. علاوه بر این، موجودی سیم آرماتور پوشش داده شده که در حال حاضر سفارش داده می شوند ممکن است تا پایان ماه آوریل یا حتی ماه می تمام شود.

این به این معنی است که ممکن است به همین دلایل از تولید سیم آرماتور ایالات متحده کمی کاسته شده و روند ادامه افزایش شدید قیمت ها در سه ماهه ی اول سال وجود داشته باشد. کارخانجات سیم آرماتور ایالات متحده پیش از این اعلام کرده اند که طی ماه گذشته، افزایش قیمت سیم آرماتور تا میزان 140 دلار در هر تن (7 دلار در هر صد وات) اعلام شده است.

قیمت های پیشنهادی کارخانجات آمریکا

یکی از معامله گران گفت: "عجیب است که توجیحات خوبی برای این افزایش قیمت ها وجود دارد. "چیزی که مشخص است این است که قیمت ها بالا است. یکی دیگر از معامله گران نیز گفت: پیش بینی می شود که قیمت سنگ آهن نیز افزایش یابد و همچنین انتظار می رود که قیمت سیم آرماتور هم افزایش یابد و این نشان دهنده ی ادامه مقاومت در کاهش قیمت سیم آرماتور باشد.

با این حال، نوسان قیمت در مبادلات چینی اعتماد به نفس را القا نمیکند، و روند کارخانه های خصوصی چین این است که تولید همزمان خود را کاهش ندهند، اما به نظر می رسد که تولیدکنندگان ناکارآمد دولتی در بلند مدت، کاملا موفق به تکمیل ظرفیت نشوند چون این قیمت ها در کوتاه مدت به طور قابل توجهی افزایش یافته اند.

همچنین طبق ارزیابی های هفتگی، قیمت سیم آرماتور وارداتی بین 530 تا 550 دلار به ازای هر تن (26.50-27.50 دلار در هر کیلو وات) می باشد. در حالی که پیش از این با قیمت 500 تا 530 دلار در هر تن (25 تا 26 دلار برای هر کیلو وات)، خرید و فروش میشد. در حال حاضر محدوده قیمت سیم آرماتور حدودا 700-735 دلار برای هر تن (35-36 دلار به ازای هر کيلوگرم)، نسبت به قیمت قبلی آن با نرخ 605-640 دلار برای هر تن (30-25 دلار به ازای هر کيلوگرم) است.

قیمت سیم آرماتور  840-860 دلار در هر تن (42 تا 43 دلار برای هر کروم)، نسبت به قیمت 730 تا 780 دلار در هر تن (36-50 دلار در هر کوانتوم) می باشد. بعضی منابع خبری گفتند که مواد اولیه از دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی مانند تایلند و تامین کنندگان غیر سنتی مانند امارات متحده عربی وارد می شود که بستگی به کم بودن حجم عرضه ی خرید سیم آرماتور ، دارد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد