روند تغییرات قیمت میلگرد کشور چین و تاثیر بر بازار جهانی

1 سال پیش1173بازدید0دیدگاه5امتیاز (1 رای)
روند تغییرات قیمت میلگرد کشور چین و تاثیر بر بازار جهانی

افزایش قیمت میلگرد در کارخانجات چین 

شرکت فولاد سازی Baosteel در شرق چین ، با بهبود تمایلات در بازارهای لحظه ای و همچنین بهبود فصلی قریب الوقوع، قیمت میلگرد را افزایش داده است. این شرکت روز پنج شنبه اعلام کرد قیمت های خود را برای عرضه  میلگرد ، با قیمت 100 یوان (15 دلار) افزایش می دهد. این افزایش قیمت بدین معنی است که این شرکت  قیمت میلگرد 5.5mm Q235  را به میزان 3942 یوان (593 دلار) در هر تن، میلگرد را با 4.506 یوان (678 دلار) در هر تن به فروش می رساند.

قیمت میلگرد پس از افزایش قیمت به مبلغ 2.850 یوان (429 دلار) در هر تن  ارائه خواهد شد. تمام قیمت ها بر مبنای کارهای سابق هستند و مالیات بر ارزش آنها احتساب شده است. ماه سپتامبر به طور معمول یک ماه قوی برای بخش میلگرد چین بوده و کارخانه ها قیمت های خود را در طول دوره افزایش تقاضا، افزایش می دهند. یک تحلیلگر بازار میلگرد در پکن خاطر نشان کرد: "سفارشات برای میلگرد اصلی که در ماه آگوست انجام شده، بیشتر از سال قبل بود."

ماه سپتامبر رویکرد گرمتری از بازار را نشان می دهد. افزایش قیمت های لحظه ای برای میلگرد در ماه آگوست به افزایش قیمتها منجر شد. قیمت های داخلی چین برای میلگرد روند روبه رشدی را تا پایان ماه جولای نشان داده شده است. به عنوان مثال ، متال بولتن مطابق با اولین قیمت های بدست آمده اظهار داشت ، قیمت میلگرد در منطقه شرقی تا کنون در ماه جاری به میزان 3 درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت میلگرد داخلی چین در پایان هفته با تقویت پیشنهادات

قیمت میلگرد داخلی چین در هفته گذشته افزایش یافته است، به طوری که تمایلات بازار با افزایش دستمزد در بازار شمش بهبود می یابد و شرکت کنندگان با چشم انداز مثبتی روبرو می شوند.

افزایش قیمت کالاهای اصلی روز جمعه در مناطق شرقی و شمالی کشور تمدید شد، زیرا تمایل بازار با افزایش قیمت میلگرد تانگشان و همچنین سود در بازار معاملات آتی طی جلسه صبح روز جمعه، افزایش یافت. میلگرد در شانگهای  با افزایش روزانه 70 یوان (11 دلار) در هر تن معامله شده  و 30 تا 50 یوان (5 تا8 دلار) در هر تن در پکن افزایش قیمت داشته است. به نقل ازبازار امروز، " تمایلات بازار امروز به طور کلی مثبت بود و فعالیت خرید نیز با وجود کاهش قیمت معاملات آتی در بعدازظهر بهبودی کمی داشت." یکی از معامله گران شانگهای گفت :" من فکر می کنم قیمت میلگرد در آینده نزدیک می تواند با کاهش تولید کارخانه ها ادامه یابد."

در ساعت سه صبح، میلگرد با قیمت 2.280 یوان (344 دلار) به ازای هر تن ، با احتساب  مالیات در Tangshan معامله شد؛ که معادل 50 یوان (8 دلار) در هر تن از روز پنج شنبه می باشد. بورس معاملات شانگهای –معاملات محموله میلگرد ماه اکتبر با قیمت 2.577 یوان (344 دلار) به ازای هر تن، در روز جمعه انجام شد و 17 یوان (3 دلار) در هر تن از قیمت تعیین شده، در روز پنجشنبه کاهش داشت.

قیمت میلگرد اصفهان

افزایش قیمت میلگرد و سیم مفتولی داخلی ترکیه با وجود تقاضای ضعیف

قیمت میلگرد و سیم مفتولی داخلی در هفته گذشته در بازار ترکیه افزایش یافت، اگر چه تقاضا هنوز هم ضعیف است،این خبر توسط متال بولتن در روز پنجشنبه 11 آگوست اعلام شد. ارزیابی قیمت هفتگی  متال بولتن برای میلگرد  داخلی 385 تا 400 دلار در هر تن کارهای سابق برآورد گردید؛ که از هفته گذشته 380 تا 400 دلار برای هر تن افزایش قیمت داشته است. کارخانه ها در منطقه استانبول میلگرد را به بازار محلی با مبلغ  تا 410 دلار در هر تن کارهای سابق عرضه کردند، در حالی که قیمت میلگرد منطقه  ازمیر در حدود 390 تا 395 دلار برای هر تن بود.

بزرگترین شرکت تولید کننده میلگرد در استانبول، Icdas، پیشنهاد قیمت 410 دلار برای هر تن از کارهای پیشین را ارائه کرد، در حالی که قیمت میلگرد آن 442 دلار برای هر تن بود. یک منبع در کارخانه ازمیر گفت :" ما میلگرد را به قیمت 395 دلار برای هر تن را به بازار محلی ارائه می دهیم، اما تقاضا بسیار ضعیف است. من شنیدم که برخی از معامله گران میلگرد را حتی با قیمت 391 دلار برای هر تن ارائه می دهند. " ارزیابی قیمت هفتگی متال بولتن برای میلگرد 420 تا 430 دلار برای هر تن از کارهای سابق برآورد گردید، که  از 420 تا 420 دلار برای هر تن از هفته گذشته افزایش داشته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد