تحلیل قیمت سیم آرماتور در هفته جاری

2 سال پیش1143بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
تحلیل قیمت سیم آرماتور در هفته جاری

افزایش قیمت سیم آرماتور مصر و رسیدن آن به بالاترین سطح خود

روند صعودی قیمت سیم آرماتوربندی همراه با افزایش قیمت در بخش های مواد خام و قراضه ادامه دارد تا اقدامات تولید کنندگان محلی را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه، اکثر تولید کنندگان سیم آرماتور مصر برای چهارمین بار در ماه جاری قیمت های پیشنهادی داخلی خود را افزایش داده اند.  کارخانه ی Ezz Steel  بزرگ ترین تولیدكننده سیم آرماتور داخلی، قیمت سیم آرماتور خود را در هر تن افزایش داده است، و در حال حاضر این محصول با قیمتی معادل 600 دلار در هر تن) خرید و فروش می شود.

دیگر کارخانه های بزرگ هم همچنین قیمت سیم آرماتور تولیدی خود را معادل 600تا610/ T، اعلام کرده اند بنابراین سطح پیشنهادات برای فروش این محصول در حال حاضر در حدود 10،500-10،600 در هر تن گزارش شده است. طبق گزارشات نشریه ی متال اکسپرت، قیمت سیم آرماتور در معاملات اخیر معادل 8 تا 11 دلار در هر تن افزایش یافته و به $ 600-617 در هر تن رسیده است.

قیمت های پیشنهادی کارخانجات

کارخانه های کوچک دیگر نیز قیمت سیم آرماتور تولیدی خود را 5 دلار در هر تن معادل 10، 600 افزایش دادنده اند. در حال حاضر معاملات خرید سیم آرماتور با قیمتی در حدود 600تا617 دلار در هر تن انجام می شود. یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت سیم آرماتورمی شود، افزایش قیمت واردات مواد خام و شمش است. در ماه جولای مواد خام کشورهای مستقل مشترک المنافع - تقریبا 20 دلار در هر تن افزایش یافته است.

در نتیجه، انتظار می رود که تولید کنندگان در طول دوره ی بازبینی قیمت ها، آستانه ی قیمت سیم آرماتور داخلی را بازبینی کنند. علاوه بر این، پیش بینی می شود که قیمت سیم آرماتور در بازار داخلی مصر در کوتاه مدت روند صعودی خود را از دست بدهد و در بازار های جهانی نیز کاهش یابد.

قیمت سیم مفتولی

افزایش 15 دلاری قیمت سیم آرماتور صادراتی چین در هفته ی جاری

کارخانه های تولید کننده ی محصولات فولادی چین دوباره قیمت سیم آرماتور صادراتی خود را با توجه به سفارشات کافی در بازار محلی افزایش داده اند. اکثر آن ها صادرات این محصول را به خارج از کشور متوقف کرده اند، زیرا آن ها برای حمل و نقل و تحویل این محصول در ماه اوت هیچ تخصیصی قائل نشده اند. بنابراین، با توجه به روند رو به رشد قیمت سیم آرماتور به نظر می رسد در آینده ای نزدیک سازندگان عمده ی سیم آرماتورمواد خود را در خارج از کشور با قیمت 600-617 دلار در هر تن ارائه دهند، که البته 15 دلار بیش تر از قیمت های هفته ی گذشته است.

مدیر بخش صادرات بزرگ ترین کارخانه ی تولید کننده ی محصولات فولادی در چین به متال اکسپرت گفت: "ما باید قیمت سیم آرماتور را افزایش دهیم زیرا نقل قول های محلی هنوز بالا تر از قبل است". اکثر تولید کنندگان تمام مواد سفارشی برای حمل و نقل و تحویل در ماه اوت را فروخته اند، بنابراین برخی از آنها در ماه سپتامبر پیشنهادات جدیدی را ارائه می دهند.

نوسانات قیمت سیم آرماتور

یکی از معامله گران چینی می گوید: "آنها می توانند قیمت سیم آرماتور را بیش تر از پیش افزایش دهند و یا هیچ گونه پیشنهادی را ارائه ندهند، زیرا آن ها به هیچ وجه مجبور به انجام کاری نیستند."  قیمت سیم آرماتور داخلی به طور متوسط ​​از تاریخ چهارشنبه ی هفته ی گذشته به میزان 11 دلار در هر تن  افزایش یافته است.

برخی از معاملات در ویتنام از یک بازرگان دولتی چینی شنیده شده است که: قیمت سیم آرماتور بیش از 600 دلار در هر تن اعلام شده است. این در حالی است که قیمت سیم آرماتورحدودا 617 دلار در هر تن  دراست. با این حال،یکی از معامله گران گفت: "چنین افزایش فروش کوتاه مدتی تنها از طرف معامله گران دولتی امکان پذیر است، زیرا آنها باید به هدف مشخص شده ی فروش خود برسند." برخی از پیشنهادات فروش سیم آرماتور فروشندگان چینی که به پاکستان ارائه شده است، معادل 617 دلار در هر تن می باشد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قراردادهای امضا شده در این مورد وجود ندارد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید