ارزیابی بازار خرید آهن آلات 16 مهر ماه 96

1 سال پیش1656بازدید0دیدگاه5امتیاز (1 رای)
ارزیابی بازار خرید آهن آلات 16 مهر ماه 96

تحلیل بازار آهن آلات 16 مهرماه 96

آهن آلات با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار تا حدودی روند ثابتی را پیش رو داشت .از این بابت خرید آهن آلات در بازار همچنان بدون تقاضا باقی مانده است ، محصولات ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه روز گذشته با افزایش قیمت در بازار عرضه شد و  مورد معامله قرار گرفت . در حوزه میلگرد بنا بر جمع بندی اطلاعاتی که تا روز گذشته از بازار و حوزه تولیدکنندگان میلگرد دریافت شده است؛ متوسط افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی به میزان حدودا  10 تومان بوده است. قدر مسلم برخی نوسانات قیمتی روز گذشته توسط مبادی فروش هنوز به روز رسانی نشده و لذا به نظر می رسد که مقدار دقیق این نوسانات امروز بهتر نمایان خواهد شد؛ چراکه برخی از مبادی فروش این حوزه هم فروش محصولات خود را زود هنگام متوقف نموده اند.

آهن آلات روز گذشته، تقاضاهای محصولات فولاد طویل روز خرید به شمار می رفته هرچند آن ها پشت صفی برای کاهش قیمت بیشتر این محصولات به انتظار نشسته بودند. بنابراین به گفته منابع خبری میزان تقاضا برای تولیدکنندگانی که قیمت پیشنهادی آنها به قیمت میانگین بازار نزدیک بود؛ روز نسبتا خوبی برای جذب تقاضاهای بالقوه بازار بوده است. با توجه به قیمت های اعلام شده طی روز گذشته قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار ثابت اعلام شد اما روند افزایشی را در پیش دارد.

قیمت خرید آهن آلات,میلگرد

به طور کلی کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را ثابت اعلام کرده و پیش از ساعاتی 10 تا 60 تومان افزایش دادند. قیمت تیر آهن ذوب آهن بارگیری از  انبار با  5000 تا 20000 تومان افزایش اعلام گردید.  روندی که به نظر می رسید در راستای افزایش قیمت شمش القایی به وقوع بپیوندد، با خبر تشکیل جلسه هم اندیشی روز سه‌ شنبه نوردکاران انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور، این روند قوت گرفت. بنابراین در مرحله اول این تغییر جهت؛ شرکت کنندگان نیمه پایینی جدول رده بندی تولیدکنندگان میلگرد که متوسط قیمت فروش میلگرد آنها زیر 2050 می باشد؛ فعلا تحت تأثیر این برنامه افزایش قیمت، به صورت یک در میان قیمت میلگرد خود را تا این لحظه بطور متوسط حدود 10 تومان افزایش دادند. هم چنین در روز یکشنبه قیمت سپری ،نبشی و ناودانی تغییری نکرده اما روند افزایشی را پیش رو خواهد داشت. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید.

خرید قوطی ستونی بارگیری از انبار آهن آلات اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت پروفیل زد  و زد رنگی بارگیری از اصفهان تغییری نکرده است. قیمت پروفیل آهن بارگیری از تهران ثابت اعلام گردید. در قیمت قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان تغییری مشاهده نشد. قیمت تسمه ورقی و تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان با  قیمت ثابت اعلام شد. لوله گالوانیزه سپاهان با  قیمت ثابت اعلام شد. کلیه ی قیمت های لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان با قیمت ثابت اعلام گردید. انواع ورق های سیاه فولاد مبارکه ، رنگی ، روغنی ، گالوانیزه و ... در بازار روز گذشته  بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل از آن اعلام گردید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد