قیمت خرید آهن آلات هفدهم مهر ماه 96

2 ماه پیش1818بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
قیمت خرید آهن آلات هفدهم مهر ماه 96

تحلیل بازار آهن آلات 17 مهرماه 96

در بازار آهن آلات روز گذشته، بنا بر تماسهای صورت گرفته با برخی از منابع اطلاعاتی و رصد بازار؛ حدود 10 الی 15 درصد از مبادی میلگرد به دلیل نوسانات نسبتا قابل توجهی که در سمت شمش حادث شده است؛ کلا فروش خود را از ابتدای روز باز نکرده و به دنبال تامین شمش و آرام شدن وضعیت بازار بودند. هم چنین با توجه به پرس و جویی که از برخی مبادی نورد به عمل آمد؛ ظاهرا قیمت شمش روز گذشته جهش داشته بطوریکه این تغییر برخی از مبادی نورد را غافلگیر کرده است.

به گفته منابع بازار آهن آلات افزایش قیمت ها در خصوص بازار میلگرد آجدار فعلا در خصوص قیمت های رده پایین و میانی جدول رده بندی قیمت ها در حال حادث شدن است؛ که در مجموع دو روز اخیر تقریبا تا سقف کیلویی 50 تومان متناسب با افزایش رخ داده شمش القایی تقریبا همتراز دیده می شود. در خصوص محصولات رده های بالاتر قیمتی، بخصوص مصرف‌کنندگان شمش قوس تغییرات خاصی طی روز گذشته دیده نشده است. در حال حاضر تقاضا برای میلگرد بالای قیمت میانگین روز یکشنبه میلگرد بازار یا 2050 تومان هم چنان در حداقل ممکن قرار دارد؛ مگر اینکه در روزهای آتی خرید ار  آهن آلات مجاب شود این تحرکات پایدار و واقعی است و حداقل وفادار خواهد ماند؛ چرا که حجم عمده ای از تقاضا در حال حاضر متعلق به انبارداران و آهن فروشانی است که اکثر آنها از تجربه کافی برخوردار بوده بطوریکه تا حد ممکن از هیجانات کاذب فاصله می گیرند تا به یقین برسند که این خود مستلزم زمان خواهد بود؛ و لذا جریان عادی تقاضای بازار با این موج به تدریج دچار سکته شده و به حداقل خواهد رسید؛ همان طوری که پیش تر عنوان شد، عمده معاملات صورت گرفته مربوط به روز گذشته بود که روی قیمتهای میانگین ثابت یا نزدیک به آن که برای خریدار قابل اعتماد بودند؛ صورت گرفت. در ادامه روند؛ شاهد تبدیل بازار به یک وضعیت استقامتی در سوی بازار ( عرضه/تقاضا) خواهیم بود و جریان کالایی در شاخه های بالایی و اصلی به زودی به حداقل ممکن نزول پیدا خواهد کرد.

فروش انواع لوله قیمت مناسب

بنابر ارزیابی های صورت گرفته خرید میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار با 5 تا 20 تومان افزایش اعلام گردید. کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را با 10 تا 60 تومان افزایش اعلام کردند. تیرآهن ذوب آهن بارگیری از  انبار با  5000 تا 20000 تومان افزایش اعلام گردید. در حوزه قوطی و پروفیل نیز شاهد تغییر جهت بودیم و طی روز گذشته افزایش 5 تا 20 تومانی در برخی از مبادی این حوزه رصد شد. پروفیل زد  و زد رنگی بارگیری از اصفهان با  قیمت ثابت اعلام شد. قیمت پروفیل آهن بارگیری از تهران با 10 تومان افزایش اعلام گردید.

قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان با  10 تومان افزایش اعلام گردید. قوطی ستونی بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان با 10 تومان افزایش اعلام گردید. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه ، رنگی ، روغنی در بازار روز گذشته بدون تغییر قیمت نسبت به روز یک شنبه اعلام گردید. انواع ورق های گالوانیزه نیز در بعضی ضخامت ها 20 الی 30 تومان افزایش قیمت داشته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد