صادرات ذوب آهن

3 سال پیش1392بازدید0دیدگاه2امتیاز (2 رای)
صادرات ذوب آهن

اخبار صادراتی ذوب آهن اصفهان

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در گفت و گویی از افزایش تولید، کاهش بدهی ها و توسعه صادرات و کاهش قیمت تمام شده و به طور کلی بهبود شرایط این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد که شرکت در آینده چشم انداز روشنی را به دنبال خواهد داشت. طی چهار ماه گذشته بیشترین میزان صادرات در این کارخانه متعلق به کشورهای اردن، مصر، عمان و امارات متحده عربی در کنار کشورهایی هم چون تایلند و برخی کشورهای اروپایی بوده است.

به گفته منابع خبری میزان محصولات فولادی صادر شده از شرکت ذوب آهن طی 4 ماه گذشته بالغ بر 476 هزار تن بوده است که ارزشی معادل 200 میلیون دلار را در بر دارد. در حال حاضر قیمت این محصولات واقعی بوده و کنترل می شود تا بر مصرف کنندگان فشاری وارد نیاید. هم چنین مدیر عامل ذوب آهن راجع به تیر آهن تولیدی این شرکت افزود: تا پایان فصل پائیز در نورد 650 شاهد آغاز تولید تیر آهن های بال پهن با اندازه های بزرگ تر از محصولات کنونی خواهیم بود که مطمینا دارای منافع اقتصادی برای این شرکت خواهد بود. ذوب آهن اصفهان یکی از شرکت های عمده در تولید فولاد کشور می باشد و با مجموعه اقداماتی که صورت گرفته است از ضرر و زیان خارج گردیده و به سود دهی رسیده است.

قیمت تیر آهن روز

اقداماتی هم چون کاهش قیمت تمام شده و نیز مدیریت صرفه جویی سبب شده است که قیمت تمام شده محصولات ذوب آهن اصفهان با وجود تورم ها و نیز افزایش قیمت مواد اولیه طی سال جاری نسبت به سال 94 کاهش یابد. مدیر عامل ذوب آهن ضمن بیان شرایط مساعد ذوب آهن و نیز افزایش تولید این مجموعه بیان کرد: در حال حاضر ذوب آهن از شرایط قبلی خارج شده و به مرحله سود دهی رسیده است و به تدریج می تواند بدهی های سنگین خود را پرداخت نماید. هم چنین در حال حاضر پرداخت بدهی های سازمان ها و معادن شروع شده است و بسیار کاهش یافته است. پرداخت بدهی ها تدریجا و طی 5 سال صورت گرفته تا ذوب آهن اصفهان مجددا به یک واحد اقتصادی پیشرو تبدیل گردد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد