قیمت آهن آلات دهم مهر 1396

1 سال پیش1129بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
قیمت آهن آلات دهم مهر 1396

تحلیل بازار آهن آلات روز گذشته

قیمت آهن آلات دیروز با توجه به سپری شدن ایام تاسوعا و عاشورا روند عادی خود را سر گرفت. با این وجود قیمت آهن آلات دوشنبه 96/07/10 روند آرام و با ثباتی را پشت سر گذاشت با این وجود همچنان تقاضا برای برای عرضه محصولات کم است.

قیمت آهن آلات در بخش لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی  کچو و سپاهان نیز با ثبات همراه بوده است. قیمت لوله گالوانیزه سپاهان ثابت اعلام گردید. قیمت لوله صنعتی بارگیری از سپاهان ثابت اعلام شد. تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان نیز ثابت شنیده شد. بر اساس پیگیری ها از سطح بازار، روز گذشته شاهد بازاری نیمه تعطیل بودیم. روند معاملات بسیار ضعیف و کُند بوده است. قیمت های معامله شده در محدوده 1730 تا 1750 برای شمش 125*125 طول 6 متر بدون فاکتور رسمی و همچنین محدوده 1760 تا 1780 برای شمش 125*125 طول 6 متری با فاکتور رسمی اعلام شده است. همچنین بازار سایر مقاطع طویل فولادی هم روز گذشته وضعیتی مشابه بازار شمش داشت به طوری که با وجود بازاری آرام و نیمه تعطیل، ثبات در این بازار برقرار بود. قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و بارگیری از انبار با ثبات قیمت اعلام گردید.

قیمت پروفیل روز گذشته بنا بر اعلام برخی از مبادی این حوزه با ثبات شنیده شده است. پروفیل زد  و زد رنگی بارگیری از اصفهان با  قیمت ثابت اعلام شد. قیمت قوطی پروفیل بارگیری شده از تهران نیز ثابت اعلام گردید. قیمت قوطی پروفیل بارگیری شده از اصفهان ثابت اعلام گردید.  قیمت قوطی ستونی 14 سنگین بارگیری از انبار اصفهان بدون تغییر بوده است. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان نیز ثابت اعلام گردید.

قیمت آهن آلات

بازار آهن آلات اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت میلگرد تولیدی خود را ثابت اعلام کردند. قیمت تیرآهن ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار با ثبات اعلام شد. قیمت محصولات مفتولی ثابت اعلام گردید. قیمت سپری نبشی و ناودانی نیز ثابت اعلام گردید. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه و انواع ورق رنگی و روغنی و گالوانیزه  نیز در بازار روز گذشته بدون تغییر قیمت اعلام شد .

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد