بازار صادرات پشم شیشه ایران

3 سال پیش1976بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
بازار صادرات پشم شیشه ایران

کارخانه ی پشم شیشه ایران و موفقیت این کارخانه در افزایش قیمت پشم شیشه

پشم شیشه ایران یک کارخانه ی تولید کننده در ایران است که قیمت پشم شیشه آن به دلیل شرایط موجود در بازار در میان تولید کنندگان داخلی و با وجود ضایعات وارداتی در حال افزایش می باشد. در ابتدای هفته، این کارخانه قیمت پشم شیشه خود را با افزایش نرخ این محصول معادل 49000 در هر رول افزایش یافت و به قیمت 11.5 دلار در هر رول معادل به فروش رسید.

در ابتدا خریداران از انجام معاملات خودداری کردند اما نزدیک به پایان هفته، روند جدیدی در بازار آغاز شد. برای بهبود روند قیمت ها هدف این شرکت در حال حاضر افزایش قیمت پشم شیشه است. در نتیجه، کارخانه ی پشم شیشه ایران معامله ای را برای حجمی معادل 49000 تومان انجام داده است و پس از آن بود که فروش متوقف شد.

یکی از معامله گران گفت: "اگر خریداران در این سطح انبوه، پشم شیشه این کارخانه را رزرو کنند، این بدان معنی است که انتظار نداریم که افزایش قیمت پشم شیشه بیش تر شود."  سطح پیشنهادی فعلی برای ترازبندی قیمت پشم شیشه در ایران فعلا معادل 11.5 دلار در هر رول بسته به بازار منطقه،  می باشد که از آغاز هفته ی جاری نیز  11.5 دلار در هر رول در هر رول افزایش داشته است.

بازار صادراتی پشم شیشه

قیمت پشم شیشه کارخانه ی پشم شیشه ایران به ارزش 11.5 دلار در هر رول معادل در سال جاری بود، و قیمت این محصول کلاس هم  12 دلار در هر رول بوده است. علاوه بر این، تولید کننده ی مذکور قراردادی برای فروش پشم شیشه با حجم 130000 رول را امضا کرده است. علاوه بر این، کارخانه ی تولید کننده ی پشم شیشه، قیمت پشم شیشه داخلی خود را تا 50000تومان ( معادل دلار 12.5 دلار به ازای هر رول) در هر تن افزایش داد که نسبت به دوره ی قبلی فروش آن نیز قوی تر بود. در حال حاضر این کارخانه مواد اولیه ی خود را با قیمت 12.5دلار در هر رول ارائه می دهد.

مرکز خبری طی گزارشی متذکر شد که یک شرکت ایرانی نیز همین محصول را با قیمت 12 دلار در هر رول ارائه می دهد. بر اساس گفته های سخنگوی شرکت  ایرانی واقع در تهران، فروش پشم شیشه داخلی این شرکت ، با قیمتی در حدود 12.5 دلار در هر رول انجام می شود، که به دلیل افزایش تقاضا، در هررول، بالا تر از قیمت های هفته ی گذشته، بوده است.  یک شرکت دیگر نیز با دنبال کردن سیاست های  رو به جلو، قیمت پشم شیشه خود را تا 13 دلار در هر رول افزایش داد.

لازم به ذکر است که شرکت پشم شیشه ایران نیز در دوره ی جدید معاملاتش، قیمت پشم شیشه تولیدی خود را معادل 12 دلار در هررول اعلام کرد که در مقایسه با معامله های پنجشنبه ی گذشته، افزایش داشت. ، فروش پشم شیشه در این شرکت به 1800000 رول رسید. منابع خبری داخلی معتقدند که این تولید کننده ی محصولات پشم شیشه با قیمت های جدید خود، بالا ترین قیمت پشم شیشه را به بازار بازگرداند.

قیمت پشم شیشه اصفهان

نوسانات قیمت پشم شیشه

دامنه ی قیمت های پیشنهادی عمومی برای خرید پشم شیشه در ایران به 13 دلار در هررول رسید که در مقایسه با 12.5 دلار در هررول، در پایان هفته ی گذشته افزایش داشته است. با شروع هفته جدید، بازار تجارت داخلی در ایران شاهد افزایش بیشتر قیمت پشم شیشه بود. پیش بینی می شود که با چنین حرکتی از سوی تولید کنندگان این کشور در مقایسه با روند ثابت قیمت های قبلی در بخش مواد خام و شیشه، تقاضای بسیار قوی ای از سوی خریداران ارائه شود.

هر چند نوسانات قیمت ارز عملا محسوس است اما باز هم تقاضا برای افزایش قیمت پشم شیشه داخلی در ایران، وجود دارد. در نتیجه, برخی از کارخانه ها برای جبران ارزش ریال، تصمیم به افزایش بیش تر قیمت پشم شیشه گرفته اند. محدوده کلی پیشنهادات برای قیمت پشم شیشه در ایران  50000 در هر رول است و در طول هفته حدود $3-12 دلار در هر رول افزایش پیدا کرده است. اما با توجه به افزایش قیمت پشم شیشه ، مردم تمایل کمی به خرید این محصول نشان می دهند. علاوه بر این، قیمت پشم شیشه منطقه ی خاورمیانه در حال حاضر 13 دلار در هر رول است.

فعالیت ها برای خرید این محصول و همچنین ارزش ریال ایران در طول هفته ی اخیر ضعیف براورد می شود. شرکت ایرانی تامین کننده ی ایران موفق به بستن معاملات برای فروش پشم شیشه خود با افزایشی در حدود 13.5 دلار در هر رول شد. در حال حاضر قیمت پشم شیشه این شرکت با توجه به نرخ ارز فعلی، در حدود 13دلار در هررول براورد می شود. از پایان هفته ی گذشته با توجه به نرخ ارز شرکت ایرانی پیش بینی می شود که قیمت پشم شیشه داخلی پیشنهادی توسط خریداران تا 49000 تومان در هررول، کاهش یابد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد