مشاهده روند متفاوت در بازار انواع توری فولادی

2 سال پیش1279بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
مشاهده روند متفاوت در بازار انواع توری فولادی

افزایش سریع قیمت توری حصاری ایران در ماه دی 

رشد قیمت فنس ایران با توجه به ثابت ماندن در نرخ قیمت محلی رخ داده است. در ضمن، تقاضا در داخل کشور بسیار بهتر از گذشته است.

اکثر تولیدکنندگان ایران در حال حاضر قیمت توری حصاری خود را معادل 3750 تومان در هر رول برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی تنظیم می کنند، که این قیمت حدود 5-10 تومان در هر رول بالاتر از سطح قیمت های دو هفته ی پیش است. یکی از معامله گران به خبرگزاری گفت: با این حال، کارخانه های ایران فعلا حاضر نیستند محصول توری حصاری خود را به فروش برسانند؛ تا وقتی که تقاضا در بازار محلی بسیار زیاد شود.

در این بین فقط چند معامله با خریداران در اواسط ماه آذر انجام شده است. یکی دیگر از معامله گران گفت: به دلیل این که قیمت توری حصاری اکنون بسیار بالا است، وضع این محصول چندان خوب نیست و قیمت های فعلی برای بسیاری از مشتریان غیر قابل قبول است.

قیمت توری حصاری توسط بازار داخلی سالم پشتیبانی می شود، و ممکن است با وجود موجودی کم این محصول در انبار های معامله گران، قیمت توری حصاری طی پنج هفته مجددا کاهش یابد.

نوسانات در ماه های پایانی سال

ارزیابی داده های اطلاعاتی نشان می دهد که تولید توری حصاری از اواسط ماه آذر تا 8٪ کاهش یافته است. نتایج این ارزیابی نشان دهنده ی تقاضای قوی از سوی خریداران نهایی است.

تعدادی از پروژه های زیربنایی و خروجی نیز، با وجود انتظارات موجود در بازار، در حال افزایش است. در طول دو سال گذشته، قیمت معاملات انجام شده توسط معامله گران برای خرید فنس تا  15تومان به ازای هر رول افزایش یافت .

قیمت توری حصاری در ماه آینده در سطح بالایی ثابت باقی خواهد ماند، زیرا بعید است که در آینده ی نزدیک میزان تقاضا ها کم شود ولی با توجه به کم تر شدن میزان تولید، احتمال کمبود این مواد در بازار وجود دارد. در اوایل ماه دی ، بازار مثبت و رو به رشدی به وجود آمد و تولیدکنندگان عمده خواستار افزایش قیمت توری حصاری در ماه دی شدند.

قیمت آهن آلات

افزایش قیمت توری حصاری در ایران و ادامه یافتن معاملات با وجود قیمت های رو به رشد

قیمت توری حصاری ایران دارای افزایش قابل توجهی بوده است اما مشتریان فعلا آماده ی پذیرفتن سریع قیمت ها نیستند. افزایش قیمت توری حصاری  در حالی رخ داد که توری حصاری کشور توسط معامله گران به دلیل نیاز دوباره به خرید ، رزرو شده بود. همچنین قیمت ارائه شده توسط کارخانه برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی افزایش یافت. در ایران نیز طی دو هفته ی گذشته عمدتا روند بازار با توجه به بازار های جهانی به شکل صعودی بوده است.

یکی از معامله گران ایرانی گفت: "در حال حاضر قیمت توری حصاری و محلی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده تقریبا برابر است، اما ما ترجیح می دهیم که حاشیه های بیش تری را به دست آوریم "، از این رو، توری حصاری در ایران کم شده است. این نکته نیز قابل ذکر است که تخفیف های محدود از سوی شهرها همچنان ادامه دارد. کارخانه  در حال حاضر در بخش فروش توری حصاری ، تا زمانی که از سوی شرکت کنندگان در بازار های محلی صورت نگرفته، یعنی تا پایان ماه دی ، خارج از بازار است.

روند تغییرات کارخانجات مختلف

در عین حال، کارخانه موفق به فروش برخی از حجم های کوچک توری حصاری خود در هفته ی گذشته به قیمت 3750 تومان شده است. قیمت های این هفته نیز معادل 3750 تومان در هررول می باشد. قیمت توری حصاری کارخانه نیز معادل 3750 تومان در هر رول افزایش یافت .

طبق گزارشات خبرگزاری قیمت فعلی توری حصاری معادل3750 تومان  است، در حالی که پیشنهادات ارائه شده حداقل 5-10 تومان در هر رول کمتر شده است. فعالیت تولید نیز بسیار قوی بوده است، که منعکس کننده ی بهبود تقاضا برای خرید توری حصاری محلی است. علاوه بر این، کارخانه، از اواسط ماه دی، 168،793 رول توری حصاری فروخته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد