گروه صنعتی سپاهان

10 ماه پیش4983بازدید0دیدگاه3.8امتیاز (4 رای)
گروه صنعتی سپاهان

شرکت گروه صنعتی سپاهان

شرکت لوله گاز توکار سپاهان توانسته است در نخستین نمایشگاه اختصاصی خدمات و صنایع به صورت فعال حضور داشته باشد و جایگاه خود را برای بار دیگر در این صنعت به نمایش بگذارد. روش ساخت لوله های گالوانیزه در این شرکت به این صورت است که پس از تولید لوله فولادی، به منظور طول عمر بیش تر و افزایش استحکام و همچنین عدم خوردگی، به گالوانیزه کردن لوله های فولادی می پردازند.

که به همین خاطر به آنها لوله های گالوانیزه اطلاق می می شود. در همین راستا ابتدا فرآیند زنگ زدایی و همچنین چربی زدایی انجام شده و نهایتا لوله گالوانیزه تولید می شود.

دسته بندی محصولات گروه صنعتی سپاهان عبارت است از:

• لوله های دقیق مورد مصرف در صنایع خودرو ( لوله های بدون درز و درز مخفی) با قطر خارجی ١٠ تا ٨٨ میلی متر، ضخامت ١ تا ۶ میلی متر و طول حداکثر ١۵ متر

• لوله های مورد مصرف در مبدل های حرارتی با قطر خارجی ٨، ١٩_۵٠ میلی متر، ضخامت دیواره ١، ٢_۴ میلی متر و طول حداکثر ١٨ متر

• لوله های بویلری آتشخوار ( لوله های بدون درز CDS ) با قطر خارجی ٣٢_٨٣ میلی متر، ضخامت دیواره ۵، ۵_٧، ٢ میلی متر و طول حداکثر ١۴ متر

• لوله های U شکل یا U tubes که شامل دو دسته است: اول لوله های U شکل از جنس کربن استیل، با قطر خارجی ١٩_٣۵ میلی متر، ضخامت ٣.۵_١.۶ میلی متر و طول حداکثر ١٨ متر و دوم لوله های U شکل از جنس استنلس استیل، با قطر خارجی ١٩_٣۵ میلی متر، ضخامت ٣.۵_١.۶ میلی متر و طول حداکثر ١٨ متر

• لوله های مهندسی (لوله های بدون درز و درز مخفی CDW و CDS ) با قطر خارجی ١٠_٨٣ میلی متر، ضخامت ١_٧ میلی متر و طول حداکثر ١۵ متر قیمت لوله فولادی 12 و همواره می‌توانید قیمت پروفیل اصفهان و سایر سایزهای این شرکت را در سایت مرکزآهن مشاهده کنید.

حضور پررنگ کارخانه در نمایشگاه ها

گروه صنعتی سپاهان در همایش ملی تقدیر و تشکر از تامین کنندگان برتر شرکت گاز اصفهان لوح تقدیری را به عنوان برترین تامین کننده دریافت کرد. این گروه صنعتی همچنین افتخار کسب امتیاز A را در میان تامین کنندگان دیگر گاز استان تهران، را از آن خود کرد.

قیمت لوله گالوانیزه اصفهان

افتخاری دیگری که برای این شرکت رقم خورد اخذ گواهینامه CE بود، که پس از آن شرکت گروه صنعتی سپاهان این موفقیت را برای خود رقم زد که محصولات تولیدی خود را وارد بازار های جهانی کند و آن را برای مصرف در بازار های کشور های اروپایی عرضه کند.

علاوه بر این، گروه صنعتی سپاهان در نمایشگاه تخصصی لوله و پروفیل فولادی و صنایع وابسته که به مدت ۴ روز به طول انجامید، حضور پر رنگ و موثری داشت. این شرکت در نمایشگاه مذکور انواع دستاورد های خود را در زمینه ساخت انواع لوله های فولادی و پلاستیکی به نمایش گذاشت.

تولید سایر محصولات طویل در شرکت سپاهان

شرکت لوله سپاهان به عنوان برترین ارائه دهنده محصولات فولادی با کیفیت بالا شناخته می شود و تا کنون فروش خود را به ۵٠٠ هزار تن رسانده است. این شرکت همچنین به ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان از طریق تامین لوله و پروفیل، خدمات و کالا های جانبی می پردازد.

طبق براورد های انجام شده، در سال ٩۶ که اکنون در هفته های پایانی آن به سر می بریم، گروه صنعتی سپاهان با بیان ماموریت )ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان از راه تأمین انواع لوله و پروفیل، خدمات و کالاهای جانبی>>  خدمات بهتری را به منظور رضایت مشتریان ارائه نموده است.

علاوه بر این، شرکت لوله سپاهان در حال حاضر به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان انواع لوله فولادی، پروفیل فولادی و سایر مقاطع فولادی در اندازه و ضخامت های مختلف در ایران شناخته می شود که با تنوع در تولیدات خود و مجهز بودن به کیفیت جهانی آمادگی تامین نیاز های مشتریان مختلف را پیدا کرده است.

این شرکت همچنین به صادرات انواع محصولات تولیدی خود به خصوص انواع لوله و پروفیل فولادی با استاندارد های جهانی، کیفیت بالا و قیمت های رقابتی در کشور های مختلف جهان به خصوص کشور های منطقه خاورمیانه می پردازد و جایگاه و اعتبار تجاری خاصی را در این عرصه به دست آورده است که گام مؤثری در حوزه صادرات غیر نفتی کشور هم محسوب می شود.

افتخارات شرکت لوله سپاهان

در جلسه سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی هم که در سال جاری برگزار شد، گروه صنعتی سپاهان مثل همیشه با حضور موثر و پر رنگ خود در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز حضور پر رنگی داشته و پذیرای تمامی مراجعه کنندگان بوده است.

علاوه بر این، غرفه این گروه صنعتی بازدید کنندگان قابل توجهی داشته است. در این میان بازدید مدیر عامل شرکت ملی گاز از این غرفه هم یکی از موارد قابل توجهی است که می توان به آن اشاره کرد.  در ماه های اولیه امسال هم که مراسم تجلیل از واحد ها و کارگران نمونه به مناسبت روز کارگر ، در محل اتاق بازرگانی استان اصفهان برگذار گردید.

شاهد حضور استاندار، مدیر کل تامین اجتماعی ، مدیر کل فنی و حرفه ای ، چندین تن از نمایندگان مجلس ، دبیر اجرایی خانه کارگر ، مدیر کل اداره کار و امور اجتماعی ، رئیس سازمان  بسیج کارگری بودیم، که گروه صنعتی سپاهان از بین ۱۳۰۰ شرکت به عنوان شرکت نمونه استان اصفهان انتخاب شد و برگ زرین دیگری را به افتخارات خود اضافه کرد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد