شرکت فولاد اکسین خوزستان

4 ماه پیش2669بازدید0دیدگاه1امتیاز (1 رای)
شرکت فولاد اکسین خوزستان

مجتمع فولاد اکسین خوزستان

مجتمع فولاد اکسین خوزستان تولید کننده ورق اکسین اهواز در سال 1384 با هدف گسترش صنعت فولاد در ایران به ثبت رسید. این مجتمع در طول 3 سال با تجهیز خود با آزمایشگاه های پیشرفته و دستگاه های قدرتمند کارخانه تولید مقاطع را نصب و در سال 1388 با بهره گیری از موارد ذکر شده در زمینه ساخت ورق های فولادی به بهره برداری رسید. این مجتمع در سال 1389 توانست تولیدات خود را بطور گسترده روانه بازار هدف نماید و در سال 1390 با تولید 300 هزار تن نظام های مدیریتی را در کارخانه خود مستقر نمود. این مجتمع با هدف گسترش روز افزون تولیدات خود در سال 1391 به مرز تولید 600 هزار تن دست یافت و پس از آن با راه اندازی کوره های حرارتی توانست رکورد تولید 650 هزارتن را بزند. در سال 1393 مدیران ارشد مجتمع فولاد اکسین اهواز پس از انتخاب این مجتمع به عنوان برترین شرکت فولادی از سوی ادراه استاندارد توانستند تولیدات روزانه خود را به مرز 5000 تن رسانده و ماهانه 83000 تن ورق اکسین تولید نمایند. قیمت ورق st37 اکسین اهواز به نسبت کیفیت این محصول بسیار مناسب است.

رعایت اصول زیست محیطی و ایمنی کار

این مجتمع در جهت حفاظت از سلامت محیط زیست اقدام به استفاده از انرژی های پاک را در مسیر تولید کرده است و بصورت دوره ای تجهیزات را مورد بازرسی قرار داده تا از کیفیت عملکرد آنها اطمینان حاصل نماید. همچنین با تدوین دستور العمل های ایمنی و زیست محیطی به حفاظت از افراد و محیط زیست می پردازد. به این صورت که در هر فصل پایش های خاص زیست محیطی را در جهت اطمینان از عدم آلودگی محیط زیست انجام و در پایان گزارش کار به سازمان محیط زیست ارائه می دهد. این مجتمع همچنین با استقرار نظام مدیریت HSE تضمین می کند که همواره حافظ جان و سلامت کارکنان و افراد جامعه خواهد بود و هر ساله با برگذاری معاینات دوره ای از سلامت کارکنان اطمینان حاصل می کند. از دیگر اهداف این مجتمع ایجاد یک روند برنامه ریزی شده و مستمر بین فعالیت های زیست محیطی و ایمنی سازمان در جهت تعالی مجتمع است.

ورق اکسین اهواز برای دریافت قیمت ورق اکسین اهواز با دفتر فروش اصفهان به شماره 03191009009 تماس حاصل فرمایید.

چشم انداز مجتمع فولاد خوزستان

فولاد خوزستان در جهت دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید با بیشترین کیفیت اقدام به دریافت گواهینامه های مختلف تولیدی کرده است. این مجتمع همچنین در جهت رعایت الزامات ایمنی و بهداشت اقدام به دریافت گواهینامه IMS نموده است. مجتمع فولاد خوزستان سال گذشته در جهت رشد فرهنگ پژوهش در کنار سایر سرمایه گذاری های اقتصادی و انسانی اقدام به راه اندازه واحد تحقیق و توسعه نمود. این اقدام که در جهت رفع نیازهای علمی و فنی مورد نیاز سازمان راه اندازی شد به عنوان یک شاخص توسعه یافتگی در جوامع امروز تلقی می شود. یکی از اصلی ترین اهداف این مجتمع دسترسی به توان تولید بالای ورق API می باشد. تکنولوژی تولید این نوع ورق بطور کامل توسط متخصصین و کارشناسان فعال در فولاد اکسین بومی سازی شده است.محصولات تولیدی این کارخانه عبارت ان از ورق سیاه اکسین اهواز st37 ، ورق اکسین اهواز st52 می باشد.

ورق اکسین اهواز اصلی ترین محصولا تولیدی فولاد اکسین اهواز

این مجتمع توانایی تولید انواع ورق فولادی را دارا است؛ یکی دیگر از مهمترین تولیدات که در چند سال اخیر به بهره برداری رسیده است، توانایی تولید ورق API میباشد. ااین ورق در تولید لوله های انتقال نفت و گاز کاربرد دارد. برای اولین بار شرکت سافا از ورق های ضخیم تولیدی این مجتمع استفاده کرده است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید