ذوب آهن اصفهان

1 روز پیش11401بازدید1دیدگاه3.4امتیاز (103 رای)
ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان یکی از تولیدات باکیفیت این کارخانه است. این مجتمع تولیدی، یکی از اصلی‌ترین کارخانه‌های تولید محصولات فولادی ساختمانی و صنعتی در کشور است. پس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان این مجموعه از لحاظ حجم و کیفیت تولید در رده دوم قرار دارد و قادر است سالانه 2.8 میلیون تن مقاطع فولادی تولید و روانه بازار کند.
شرکت تیاژ پروم اکسپورت در سال 1344 این مجموعه را با نام "کارخانه ذوب آهن آریا مهر" در روستای لنجان واقع در استان اصفهان تاسیس کرد. کارخانه یاد شده از سال 1357 به ذوب آهن اصفهان تغییر نام داد. پیش از تاسیس شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، محصولات فولادی مصرفی کشور وارد می‌شد و به وجود یک کارخانه برای ذوب سنگ آهن و ایجاد مقاطع فولادی نیاز داشتیم.

کارخانه ذوب آهن اصفهان

با اجرای طرح توازن تولیدات، میزان تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان به 3.6 میلیون تن در سال افزایش یافت. میلگرد این کارخانه در ساخت نیروگاه هسته‌ای بوشهر، مترو اصفهان، سدها و برج رادیویی میلاد استفاده شده است.

کیفیت بالای محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان باعث شده کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی متقاضی آن باشند. با این وجود در زمان افزایش تقاضای داخلی (برای کنترل تورم) صادرات محصولات این شرکت متوقف می‌شود.

محصولات ذوب آهن اصفهان

آرم ESCO بر روی مقاطع تولیدی ذوب آهن اصفهان به‌صورت برجسته حک می‌شود. محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان را در ابعاد گوناگون و گاه مقیاس‌های خاص تولید می‌کنند. برخی از این محصولات عبارتند از:

  • تیرآهن I بال نیم‌پهن
  • تیرآهن H بال پهن موازی
  • نبشی بال مساوی
  • ناودانی
  • میلگرد ساده، میلگرد آجدار (میلگرد A2، میلگرد A3)، کلاف ساده و آجدار
  • قوطی پروفیل و مقاطع چهارگوش
  • ریل قطار
  • انواع فولادهای صنعتی شامل مفتول سیم، مفتول کششی و فرآورده‌های فرعی همچون چدن، ازت و آهک

لیست تعدادی از این محصولات در ادامه آمده است. برای مشاهده مشخصات هر محصول روی آن کلیک کنید:

سایز میلگرد آنالیز محل بارگیری نوع
قیمت میلگرد ۲۰ اصفهانA3کارخانهشاخه آجدار
قیمت میلگرد ۱۸ اصفهانA3کارخانهشاخه آجدار
قیمت میلگرد اصفهان 14A3کارخانهشاخه آجدار
قیمت میلگرد 12 اصفهانA3کارخانهشاخه آجدار

بازاریابی و فروش محصولات ذوب آهن اصفهان

فروش محصولات ذوب آهن اصفهان در مرکزآهن انجام می‌شود. شرکت ذوب آهن اصفهان، سهامی خاص است و با شماره ۲۵۲۳۰ ثبت شده است. قیمت میلگرد ذوب آهن به روز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در بورس کالای ایران عرضه می‌شود. برای اطلاع از قیمت پروفیل امروز می توانید از سایت مرکز آهن در بخش صفحه اصلی یا منو سایت اقدام کنید.

برای خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان می‌توانید درخواست خرید را به‌صورت مستقیم برای بخش مدیریت فروش شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ارسال یا به یک کارگزار بورس مراجعه کنید.

شرکت ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان

این کارخانه با چند کارگاه کک‌سازی و اگلومراسیون و یک کوره بلند شروع به فعالیت کرد. از ابتدای فعالیت این مجموعه، برنامه‌ریزی‌های زیادی برای گسترش بخش‌های جدید و نوسازی، توسعه و بهبود عملکرد بخش‌های موجود انجام شده است. برای ادامه حیات و بروز بودن این مجموعه فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود.

از جمله فعالیت‌های انجام‌شده می‌توان به افزایش اقدامات مربوط به بهبود شرایط زیست‌محیطی اشاره کرد. در این راستا 16 هزار کمربند سبز در محدوده این کارخانه ایجاد شده تا انتشار گازهای گلخانه‌ای و دیگر آلاینده‌های ایجادشده توسط فعالیت‌های صنعتی کاهش یابد. در راستای حفاظت از محیط‌زیست، غبار موجود در گاز خروجی کنورتورهای بخش فولادسازی و گازهای اضافی مشعل‌های سوزاننده کک و کوره‌بلند به اندازه استاندارد کاهش یافته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد
نظرات ارسال شده
  • ارسال شده توسط کاربر 0937586**** 2 ماه پیشتهیه لینک اشتراک
    مساحت کارخاته ذوب آهن چقدر است ؟