کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

4 ماه پیش2464بازدید0دیدگاه5امتیاز (3 رای)
کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

میلگرد تولیدی کارخانه آناهیتا

 میلگرد آناهیتا گیلان توسط شرکت فولاد آناهیتا گیلان که در سال 1389 در زمینی به مساحت 20908 متر مربع در شهرک صنعتی شهرستان رشت تاسیس شد تولید می گردد. سهام این مجموعه در ابتدا بصورت کاملا دولتی بود که پس از آن با فروش سهام خود به بخش خصوصی به عنوان یک شرکت سهامی خاص با شماره ثبت 16174 در زمینه تولید میلگرد ساختمانی به ثبت رسید.

این مجموعه پس از تکمیل کادر متخصص، تجهیزات صنعتی و مجوزهای مورد نیاز سرانجام در سال 1393 بطور رسمی تولیدات خود را روانه بازار کرد. از جمله تولیدات این مجموعه میلگرد است که با نام تجاری میلگرد آناهیتا گیلان در بازار شناخته می شود. این میلگرد از سایز 8 تا 32 در دو آنالیز A2 و A3 یا طبق استاندارد 3132 ایران آج 340 و آج 400 تولید می شود. ظرفیت تولید سالانه شرکت فولاد آناهیتا 320 هزار تن می باشد.

شکل میلگرد آناهیتا گیلان

دستاوردهای شرکت فولاد آناهیتا گیلان

مجموعه فولاد آناهیتا گیلان مفتخر است در سال 1391 به عنوان طرح صنعتی نمونه انتخاب شده. این مجموعه در حال حاضر با دریافت نشان استاندارد ملی ایران، توانایی تولید میلگرد با استاندارد 3132 ISIRI را دارا می باشد.

از جمله افتخارات مجموعه فولاد آناهیتا گیلان این است که در طول فعالیت خود توانسته بطور میانگین منجر به اشتغال زایی مستقیم برای 250 نفر و اشتغال غیرمستقیم 1300 نفر در شهر رشت شود.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان با بهره گیری از نیروهای کار آزموده دارای بنیه علمی بالا و با اتکا به تجهیزات مدرن و مدیریت متمرکز و دقیق در سال 1396 به عنوان اولین واحد صنعتی موفق به دریافت نشان شایسته ملی ایران و کسب لوح 5 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

مجموعه آناهیتا گیلان جهت رفاه مشتریان و تسریع در امر حمل کالای خریداری شده بخش دارای یک ناوگان حمل و نقل با نام آرمان بار گیل می باشد. راه اندازی این ناوگان سبب شده خرید مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و در کمترین زمان به سرتاسر ایران ارسال گردد.

استاندارد تولید میلگرد آناهیتا گیلان

تولید کننده گان با علم به اینکه میلگرد در کجا مورد استفاده قرار میگیرد ملزم به رعایت یکسری از استانداردها از جمله قطر اسمی، مشخصات هندسی آج و همچنین ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی آن است. طرح آج و مشخصات هندسی مثل ارتفاع، پهنا، گام و زاویه در میزان استحکام میلگرد مورد استفاده در مسلح کردن بتن بسیار اهمیت دارد.

میلگرد آناهیتا گیلان دارای خواص مکانیکی هم هست که به آن تنش تسلیم گفته میشود. به این صورت که در یک آزمون میلگرد مورد کشش قرار میگیرد تا جایی که در آستانه شکستن قرار بگیرد؛ با این آزمایش درصد کشش پذیری میلگرد بررسی میگردد.

در حقیقت با این آزمون بررسی میکندد که میلگرد حداکثر تاب تحمل چه میزان بار وارده را دارد و در چه فشاری دچار تغییر فرم می گردد. این آزمایش ملاک انتخاب قطر میلگرد می باشد.

از دیگر آزمایش های انجام شده برای تعیین استاندارد میلگرد آزمون درصد ازدیاد طول نسبی و آزمون خمش است. درصد ازدیاد طول نسبی معیار انعطاف پذیر بودن و یا شکننده بودن میلگرد میباشد؛ یک میلگرد باید بتواند از این لحاظ نیز انتظارات را برآورده سازد.

قابل ذکر است قیمت میلگرد آناهیتا گیلان با توجه به رعایت استانداردهای تولید از سایر هم رده های خود در جایگاه مناسب تری برخوردار است.

برای دریافت خرید میلگرد آناهیتا گیلان میتوانید با کارشناسان فروش مرکزآهن به شماره 02191009009 - 03191009009 تماس بگیرید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید