کارخانه ی ساندویج پانل تهران و گام جدید برای فروش

2 سال پیش2032بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
کارخانه ی ساندویج پانل تهران و گام جدید برای فروش

کارخانه تولید ساندویچ پانل

یکی از کارخانه های بزرگ تهران دور جدید فروش ساندویچ پانل خودرا در بازار محلی آغاز کرده است. انتظار می رود که قیمت ساندویچ پانل تامین کنندگان در میان تقاضای تقریبا فعال محلی به طور کلی در کشور رو به افزایش باشد، این در حالی است که پیشنهادات مربوط به قیمت ساندویچ پانل متغیر بوده و توسط فروشندگان داخلی دیگر، بیش تر یا کم تر از قبل اعلام شده است.

قیمت ساندویچ پانل تولیدی کارخانه ی  تهران از ابتدای هفته ی آینده به میزان 7700 تومان در هرمترمربع کاهش یافته و به مبلغ 69800 تومان در هر مترمربع برسد.یکی از معامله گران طی هفته ی گذشته چنین گفت: "کارخانه ی پانل تهران قیمت معقولی را نسبت به دیگران اعلام کرد که بعدا در واکنش خریداران این امر واضح بود.قیمت ساندویچ پنل تهران در حدود 69800 تومان در هر مترمربع تعیین شد.

در همین حال، سطح پیشنهادات عمومی کارخانه های تهران در مورد قیمت ساندویچ پانل در حدود 69800 تومان در هر مترمربع گزارش شده است.قبلا نیز طی یک دوره ی کوتاه مدت، کارخانه ی تهران حدود 80،000 مترمربع از ساندویچ پانل خود را به فروش رساند.

ثابت ماندن روند فروش ساندویچ پانل در بازار ضعیف شیراز

در ماه آذر تامین کنندگان ساندویچ پانل قیمت ساندویچ پانل پیشنهادی خود را تقریبا برابر با قیمت های ماه آذرارائه داده اند، اما در عین حال فعالیت مشتری برای خرید این محصول در بازار نیز کم است. شرکت کنندگان در بازار انتظار تغییرات قابل توجهی در قیمت ساندویچ پنل را تا پایان این ماه ندارند. دراواسط ماه آذر ، قیمت پیشنهاد شده برای ساندویچ پانل شیراز پلی اورتان دیواری ضخامت 4و عرض 1 متر در حدود 69800 تومان در هرمترمربع کاهش پیدا کرد و به قیمتی معادل 69800 تومان به ازای هرمترمربع رسید که به دلیل روند نزولی در بخش ورق کمی پایین تر از قیمت های پیشنهادی ماه آذر بود. به ویژه این که قیمت این محصول در آینده ای نزدیک هم تقریبا در حدود 7000 تومان  به ازای هرمترمربع کاهش خواهد یافت.

قیمت ساندویچ پانل اصفهان

تامین کنندگان محلی نیز همچنان مایل به فروش این محصول در خارج از شیرازهستند، اما هنوز هیچ مجوزی برای فروش ساندویچ پنل به شهرهای دیگروجود ندارد. مشتریان هم در حال حاضر نیازهای خود را برای برخی از ماه ها رفع کرده اند و علاقه ای به خرید ساندویچ پانل در آینده ای نزدیک ندارند. یک منبع خبری محلی گفت: با این حال، تولید کنندگان شیرازی تلاش می کنند تا مشتریان خود را در شمال ایران پیدا کنند. پیشنهاد های ارائه شده در مورد قیمت ساندویچ پنل شیرازبه مشتریان اروپایی نیز در حال حاضر در حدود 69800 تومان در هر مترمربع ، بسته به استان مقصد و حجم خریداری شده، شنیده می شود.شرکت کنندگان در بازار انتظار دارند که این وضعیت تا پایان ماه پایدار باقی بماند. در بلندمدت نیز ممکن است قیمت ساندویچ پانل کمی افزایش یابد.

کاهش قیمت ساندویچ پانل قم

قیمت ساندویچ پانل قم در هفته ی گذشته در مقایسه با قیمت های پیشنهادی داخلی کاهش یافته است. با این حال چشم انداز فروش این محصول عمدتا منفی است. در حال حاضر کارخانجات بزرگ تولید کننده ی محصولات ساندویچ پانل  قم پیشنهادات خود در مورد قیمت ساندویچ پنل پلی اورتان 5 با عرض 1 را در حدود75800 تومان به ازای هرمترمربع اعلام کردند که در مقایسه با قیمت های هفته ی گذشته که معادل 80500 تومان به ازای هرمترمربع ارزش داشت، به طور متوسط حدود 5700 تومان در هرمترمربع ​کاهش یافته است. با این حال، بسیاری از شرکت کنندگان در بازار داخلی فکر می کنند که احتمالا قیمت ساندویچ پنل در آینده ی نزدیک، با وجود بهبود نیافتن شرایط بازار، کاهش یابد. تولید کنندگان هم می گویند که در حال حاضر تقاضای داخلی و خارجی ضعیف است.

گرچه قیمت ساندویچ پانل محلی بالا تر از نوع صادراتی آن است، اما احتمالا تولید کنندگان این محصول در آینده ی نزدیک تخفیف هایی را قائل خواهند داد.علاوه بر این، رزرو ساندویچ پانل این کارخانه ها برای حمل و نقل در ماه دی  هنوز کامل نشده است.یکی از معامله گران عمده اصفهان طی گزارشی گفت: "کارخانه های کوچک می توانند برای حمل و نقل در ماه دی نیز ساندویچ پانل تولیدی خود را ارائه دهند".

کاهش دوباره ی  قیمت ساندویچ پانل در بازار اصفهان

انتظار می رود که تولید کنندگان محصول ساندویچ پانل ، پیشنهادات خود را برای قیمت ساندویچ پانل خود را با وجود این واقعیت که روند ناپایدار بازار همچنان ادامه دارد، کاهش بدهند. افزایش قیمت ساندویچ پانل به طور عمده توسط تحولات مثبت در بخش مواد خام و مواد اولیه و همچنین با انتظارات محتاطانه و خوش بینانه در مورد احیای بازار داخلی ایران همراه است. پیشنهادات فعلی در مورد قیمت ساندویچ پنل به طور عمده در محدوده ی 80500 تومان به ازای هرمترمربع بسته به عرضه کننده ی مورد نظر اعلام شد، که با برخی از پیشنهادات به قیمت 80500 تومان در هرمترمربع خریداران به تهیه ی این محصول با همان قیمت می پردازند. در نتیجه، سطح قیمت های پیش بینی شده در حدود 5700 تومان در هر مترمربع نسبت به اواخر هفته ی گذشته کاهش یافته است. یکی از معامله گران بزرگ به خبرگزاری ها گفت: "در حال حاضر بازار آرام است زیرا خریداران به دنبال قیمت های بهتر هستند. هیچ کس واقعا نمی تواند بفهمد که کدام سطح از قیمت ها ثابت باقی خواهد ماند.

او افزود: "اهداف فعلی هنوز قابل مدیریت نیستند." همچنین حمایت هایی نیز ممکن است توسط بازار داخلی ایران ارائه شود، و انتظار می رود که پس از 22 بهمن قیمت ساندویچ پانل بهبود یابد. با توجه به پیشنهادات تامین کنندگان مورد نظر در مورد قیمت ساندویچ پنل قم در محدوده ی کاملا گسترده ای برای ارائه به مشتریان موجود است.بیش ترین پیشنهادات ارائه شده در مورد قیمت ساندویچ پانل در حدود 80500 تومان در هر مترمربع ، اعلام شد که همانند قیمت هفته ی پیش بود، اما با توجه به اطلاعات شنیده شده در بازار، برخی از کارخانجات آماده ی پذیرش کاهش قیمت ساندویچ پانل تا میزان حداقل 5000 تومان در هرمترمربع می باشند.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد