کارتن پلاست جایگزینی برتر نسبت به کارتن مقوایی

3 ماه پیش2936بازدید0دیدگاه3.9امتیاز (8 رای)
کارتن پلاست جایگزینی برتر نسبت به کارتن مقوایی

در میان کارخانجات تولیدی محصول بسیار خوب و مفید کارتن پلاست در اکثر شرکت های تولیدی معمولاً برای بسته بندی محصولات خود به کارتن های مختلف و متناسب با شکل و اندازه کالای خود نیازمند هستند. یکی از نکات مهم در سفارش کارتن، دانستن روش صحیح اندازه گیری محصول و کارتن مورد نیاز آن است. با توجه به این نیاز در شرکت های تولیدی معنای کارتن در این است که محلی وجود داشته باشد به منظور ایمنی در جابجایی و حمل کالاها از محل تولید به محل مصرف و مناسب با آن جسمی باشد که درون آن قرار خواهد گرفت، شرایط انبار و نحوه حمل و نقل، دارای ابعاد و اشکال گوناگونی می باشد که عمومی ترین شکل آن مکعب یا مکعب مستطیل است.

کاربردهایی که در کارتن پلاست بیان خواهیم کرد و ویژگی هایی که بر خواهیم شمرد از جمله مقاومت در برابر ضربه و فشار و نور مستقیم خورشید و مواجه با حرارت و انواع رطوبت و بسیاری مزیت دیگر و از همه مهمتر قیمت خیلی مناسب آن بهترین جایگزین برای کارتن های مقوایی محسوب می شود. جهت صادرات به خارج از کشور اکثر کارخانجات بهترین گزینه جهت بسته بندی محصول خود با چاپ های مختلف همراه با تنوع در رنگ بندی از کارتن پلاست در مصارف زیادی بدون نیاز به ضربه گیر از نوع فوم استفاده می کنند.

جهت تولید هر کارتن همانطور که می دانید سه اندازه خیلی اهمیت دارد طول و عرض و عمق جعبه که معمولا اندازه بزرگتر مربوط به طول و اندازه کوچکتر مربوط به عرض و عمق هم به اندازه عمود بر طول گفته می شود.

تفاوت کارتن پلاست و کارتن مقوایی

خیلی از کارخانه ها به جهت اینکه بتوانند انواع جعبه و کارتن های شکیل و متنوع و استندهای مختلف با رنگها و طرح های مختلف مشتریان تولید کنند تقریبا بیشتر از 20 سال است که احداث شده و فعالیت می کنند.

در فرمولاسیون کارتن پلاست به نحوی تغییرات ایجاد کرده اند که این محصول به شکل قابل توجهی قابل انعطاف بوده به گونه ای که مراجع ذیصلاح برای استفاده در صنایع غذایی و داروئی آن را مورد تأئید قرار داده اند.

در مصارف ساختمانی کارتن پلاست در مواردی همچون قالب بندی و بلوک سقفی و پوشش سقف کاربرد دارد. در دکوراسیون داخلی اماکن مختلف بعنوان پارتیشن و جداکننده مورد استفاده قرار می گیرد در تولید لوازم خانگی از جمله پشت یخچال و کولر و ... نیز کاربرد دارد.

در کارهای تبلیغاتی از کارتن پلاست به وفور استفاده می شود استند تبلیغاتی با چاپ های متنوع و ... نسل جدیدی از تبلیغات را به بازارهای جهانی نشان داد.

کارتن پلاست در ضخامت های 2 میل تا 12 میل بصورت کلی و جزیی طبق سفارش مشتری طبق عرض و طول درخواستی و استاندارد ارائه شده و قیمت آن بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. محصولاتی که با کارتن پلاست تولید می گردند برگرفته از تکنولوژی روز دنیا جهت مصرف در انواع صنایع به کار برده می شوند. جهت خرید این محصول می توانید به مقاله کارتن پلاست از کجا بخرم مراجعه نمایید.

کاربرد کارتن پلاست

انواع کارتن پلاست

کارتن پلاست هم به صورت شیت و هم به صورت رول پیشرفت و توسعه روزافزونی در  صنعت ساختمان و معماری داشته که بسیار حائز اهمیت است به طوری که می توان به عنوان جایگزین قالبهای فلزی و چوبی به دفعات مکرر از این محصول استفاده کرد و با توجه به اینکه کارتن پلاست عایق گرما، رطوبت و صوت می باشد به عنوان زیباترین و به صرفه ترین عایق و پوشش سقف و دیوار کاذب، سوله های صنعتی، گلخانه ای و سردخانه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چون در سوله ها خشکی و ریزش پشم شیشه استفاده شده در سقف سالن های تولیدی پس از مدت بسیار کوتاه اتفاق می افتد با استفاده از این محصول زیر پشم شیشه مصرفی  از ریزش ذرات آن جلوگیری به عمل می آورد. ویژگی های متنوع ورق های کارتن پلاست از جمله مقاومت کامل در برابر رطوبت، تغیرات دمایی،  ضربه و نیز زیبایی منحصر به فرد، کلیه صنایع تولیدی بالاخص آنان را که صنعت بسته بندی را معرف محصولات خود می دانند، وادار نموده که از شیت پلاست جهت بسته بندی محصولات خود استفاده نمایند. شایان ذکر است نبودن هر گونه آلودگی شیمیایی و میکروبی در مواد تشکیل دهنده ورق پلاست، این محصول را به بهترین گزینه جهت بسته بندی مواد تبدیل نموده است.

قابلیت های کارتن پلاست

کارتن پلاست با توجه به قابلیت هایی همچون مقاومت در برابر ضربه، بدون بو و غیر سمی بوده و وزن خیلی کمی داشته و استحکام فوق العاده آن در محصولات کشاورزی به گونه ای صحیح، بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا کشاورزان و صادر کنندگان متفکر را وادار به استفاده از این نوع بسته بندی جهت ارائه محصولات کشاورزی به بازارهای جهانی نموده است. جهت کار با گیاهان این محصول برای رویش و حفاظت نهال های گلخانه ای بهترین گزینه برای تولید کنندگان گل و گیاه در سراسر جهان می باشد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد