خرید آهن آلات 19 شهریور 96 شیب صعودی قیمت ها

2 ماه پیش1630بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
خرید آهن آلات 19 شهریور 96 شیب صعودی قیمت ها

تحلیل بازار آهن آلات 19 مهرماه 96

آهن آلات روند رو به صعودی را روز گذشته در پیش گرفت.بسیاری خرید آهن آلات را در این بازه زمانی مناسب تر از هفته های آینده میدانند چون با توجه به افزایش قیمت مواد خام و اولیه د رهفته های آینده باید شاهد افزایش قیمت آهن آلات باشیم.روند افزایشی حوزه قوطی و پروفیل به واسطه افزایش قیمت ورق رول گرم وارداتی توسط توزیع کنندگان این کالا در برخی از مبادی کشور، هم چنان به روند افزایشی خود ادامه داد بطوریکه تا آخر وقت برخی از تولیدکنندگان این حوزه تا سقف 80 الی 100 تومان نسبت به نرخهای اعلامی صبح، افزایش قیمت در خصوص محصولات تولیدی خود را ادامه دادند؛ در این میان برخی هم فروش خود را زود هنگام بسته و به فردا موکول نمودند. در بازار روز گذشته قیمت پروفیل زد  و زد رنگی بارگیری از اصفهان با 60 تومان افزایش قیمت اعلام شد. قوطی پروفیل بارگیری از تهران با 60 تومان افزایش اعلام گردید.

قیمت پروفیل آهن بارگیری از اصفهان با 60 تومان افزایش اعلام گردید. قیمت قوطی ستونی 14 سنگین بارگیری از انبار اصفهان با 10 تومان افزایش قیمت  اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان نیز با 60 تومان افزایش اعلام گردید. صرفنظر از روند افزایشی نرخ دلار که رابطه مستقیمی با نرخ ورق رول گرم وارداتی دارد؛ پیش تر متال بولتن هم در گزارشات روزانه خود که در همین سایت نیز منتشر گردید خبر از افزایش پیش روی ورق رول گرم وارداتی ایران داده بود؛ حال آنکه در این میان افزایش نرخ دلار هم مزید علت شده و زمینه و بهانه لازم برای استفاده از جو هیجانی بوجود آمده در خصوص افزایش ورق رول وارداتی را فراهم آورد. این در حالی است که در بازار روز گذشته انواع ورق های سیاه فولاد مبارکه بدون تغییر قیمت نسبت به روز سه شنبه اعلام گردید.

قیمت آهن آلات,قیمت میلگرد

خرید آهن آلات در بخش انواع ورق های گالوانیزه در بعضی ضخامت ها 30 الی 40 تومان افزایش قیمت داشته است . بدیهی است که کشور ما و بخصوص برخی از صنایع میانی که مواد اولیه محصول تولیدی آنها بطور مستقیم از این کالا تغذیه میشود؛ مدتی است که در خصوص کمبود ورق رول گرم زیر 3 میلی متر رنج می برد و متاسفانه در خصوص رفع این مشکل هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است. در حوزه مقاطع نیز در روز گذشته میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار ثابت اعلام گردید. کارخانه های تولید کننده میلگرد با 10 تا 170 تومان افزایش قیمت اعلام گردید.

قیمت تیرآهن ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار نیز به دلیل افزایش قیمت اعلام نگردید. محصولات مفتولی با 20 تومان افزایش قیمت اعلام گردید. سپری، نبشی و ناودانی با افزایش ناگهانی قیمت اعلام گردید. کلیه ی قیمت های لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان با قیمت ثابت اعلام گردید. لوله گالوانیزه سپاهان با 50 تومان افزایش قیمت اعلام شد. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان با 40 افزایش  قیمت اعلام شد. قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان نیز با 60 تومان افزایش قیمت اعلام گردید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد