یکه تازی قیمت محصولات پوشش سوله

6 سال پیش1760بازدید0دیدگاه1امتیاز (1 رای)
یکه تازی قیمت محصولات پوشش سوله

قیمت کارتن پلاست در بازار های داخلی ایران

به گفته ی کارشناسان، طی هفته های آتی در بازار اصفهان قیمت کارتن پلاست با افزایش 200 تا  700 تومان در هر متر مربع روبرو خواهد شد. در حال حاضر در تاریخ دوشنبه 25 دی ماه 96 قیمت کارتن پلاست 2 میل سبک جنس پلی پروپلین با ابعاد رولی (100مترمربع  2m *50m) و با وزن هر متر مربع 300 گرم در حدود 1600 تومان اعلام شد. علاوه بر این، کارتن پلاست 2 میل سنگین با ابعاد رولی (100مترمربع  2m *50m) و ابعاد ورقه ای (2m * 2m) و هم چنین با وزن هر متر مربع 350 گرم معادل 1825 تومان در دسترس مشتریان قرار گرفت.

در بازار تهران هم قیمت کارتن پلاست 3 میل با ابعاد رولی و ابعاد ورقه ای و با وزن هر متر مربع 450 گرم، معادل 2340 تومان اعلام شد. همچنین کارتن پلاست 10 میل نیز با ابعاد ورقه ای و با وزن هر متر مربع 2000 گرم با قیمتی معادل 10400 تومان در دسترس مشتریان قرار می گیرد. البته در اکثر مواقع قیمت کارتن پلاست با توجه به میزان سفارش مشتریان افزایش یا کاهش می یابد.

در حال حاضر محبوبیت کارتن پلاست به دلیل کاربرد های بی شمار این محصول می باشد. از جمله کاربرد های کارتن پلاست می توان به استفاده از آن در مصارف ساختمان سازی، صنایع برودتی به عنوان محافظی برای فوم تزریقی یا پلی یورتان و لوله های خنک کننده ی یخچال، صنعت کاشی و سرامیک برای بسته بندی کاشی های پخت سومی و سرامیک، و صنعت کشاورزی برای رول و باکس گلخانه ها اشاره کرد.

مزایای مصرف کارتن پلاست

علاوه بر این، مزایای کارتن پلاست هم مانند مقرون به صرفه بودن آن از حیث اقتصادی، سرعت در نصب و راه اندازی آن، عایق گرما و سرما (به علت دوجداره بودن کارتن پلاست)، عمر طولانی و مفید آن، استحکام در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف و خاصیت قابل شستشو این محصول با مواد شوینده به وسیله ی موتور های کارواش، از جمله مواردی است که باعث محبوبیت کارتن پلاست در بازار داخلی شده و باعث رونق تقاضا برای خرید این محصول شده است.

علاوه بر این، کیفیت تولیدات کارخانه های ایرانی در مقایسه با برخی از کارخانه های خارجی مانند چین، باعث شده است تا تحلیل گران همواره روند رو به رشدی را برای بازار این محصول پیش بینی کنند.

با وجود این تفاسیر با توجه به قیمت ثابت کارتن پلاست در برخی از کارخانه های داخلی، بعضی از کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت این محصول طی روز های آینده یا با همین روال ثابت باقی بماند و یا به دلیل کاهش یابد.

نوسانات قیمت کارتن پلاست کارخانجات مختلف

در حال حاضر قیمت کارتن پلاست با ضخامت ۵ میل و وزن هزار گرم، در برخی از کارخانه های پایتخت معادل ۵٧٠٠ تومان خرید و فروش می شود. کارتن پلاست ۶ میل با وزن ١٢٠٠ گرم نیز با قیمتی در حدود ۶٨۴٠ تومان به دست مصرف کنندگان داخلی می رسد. اطلاعات موجود نشان دهنده ی این است که قیمت این محصول طی یک ماه گذشته تا کنون با وجود تقاضای قوی در بازار، ثابت باقی مانده است اما ممکن است طی روز های آتی اندکی کاهش یابد.

علاوه بر این، در بازار مشهد قیمت کارتن پلاست ۳ میل به طور میانگین در حدود ۳۸۰۰ تومان در تاریخ دوشنبه ٢۵ دی ماه ٩۶ اعلام شد. کارتن پلاست ۴ میل سبک نیز با قیمتی معادل ۴۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود. کارتن پلاست ۴ میل سنگین کارخانه ی مشهد نیز با قیمتی در حدود ۴۴۰۰ تومان در دسترس مشتریان قرار گرفت. کارشناسان و تحلیل گران داخلی پیش بینی می کنند که قیمت کارتن پلاست در بازار مشهد با توجه به ثابت ماندن قیمت ها طی یک هفته ی گذشته، حداقل تا چند روز آتی به همین منوان ثابت باقی خواهد ماند.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد