افزایش ارائه خرید آهن آلات فولادمبارکه در بازارهای داخلی

2 سال پیش1391بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
افزایش ارائه خرید آهن آلات فولادمبارکه در بازارهای داخلی

روند تولید و خرید آهن آلات در کارخانه فولاد

قیمت آهن آلات با رشد ۵/۳۳درصدی دربازارهای داخلی شش ماهۀ ابتدای سال جاری روبرو شد. این اندازه افزایش ارائه با هدف تأمیـــن بیشتر خرید آهن آلات در بازارهای داخلی از طریق بالابردن تولید و کاهش صادرات آهن آلات جایگزین شده است.این موضوع را بهرام سبحانی در همایش مدیریت و کارکنان شرکت فولادمبارکه بیان کرد و با ابراز رضایت از تلاش کارکنان در رسیدن به اهداف و طرح های شرکت در ۶ماهۀ ابتدایی سال۹۶ با مروری بر گزارش روند کار کارکنان در نیمۀ اول سال جاری گفت: در این بازۀ زمانی، این شرکت توانست بالغ بر ۴میلیون تن فولاد خام تولید کند که با ۱۵درصد رشد، بالاترین درصد خرید آهن آلات را در بین فولادسازان کشور داشته است. مدیرعامل شرکت در ادامه از رشد تولیدات آهن آلات به میزان ۸/۱۰ در بخش های مختلف این شرکت و فولادسبا اطلاع داد و گفت: افزایش تولیدات آهن به میزان شانزده درصد وتولید آهن خام نیز به میزان ۱۵درصد افزایش داشته است و با اجرای کامل گسترش شرکت فولاد سبا در آینده نزدیک تولید و خرید آهن آلات رشد بالایی در این مجموعه قابل انتظار است.

خرید آهن آلات فولاد مبارکه

بازبینی روند کار قسمت های گرم و سرد شرکت قسمت تکمیلی سخنان ایشان بود. وی در این باره گفت: در تولید محصولات گرم ۷/۱درصد و در تولیدات سرد نیز ۲درصد از برنامه جلو هستیم؛ بنابراین در این قسمت باتوجه به مدت مشابه سال قبل ۱۶درصد افزایش داشته ایم.او با بیان اینکه در تولید ورق گالوانیزه درقیاس با برنامه و مدت مشابه سال قبل ۳درصد رشد داشته است، به روند خرید آهن آلات ویژه در فولادمبارکه اشاره و بیان کرد:  در تولید ورق گالوانیزه در ۶ماهۀ نخست سال ۶درصد از برنامه جلوتر هستیم.او افزایش نقاط قوت و شناسایی نقاط قابل بهبود را از لازمه رسیدن به موفقیت فولادمبارکه دانست و بیان کرد: باید افزایش کیفی و کمی محصولات در اولویت کار خطوط مختلف باشد.

او با اشاره به اهمیت افت ضریب تکرار حوادث در شرکت و تشکر از توجه کارکنان به مسائل ایمنی، یادآور شد: حتی یک حادثه هم در شرکت زیاد است؛ بنابراین باید این ضریب به صفر برسد. به همین منظور باید آموزشها و انتقال تجارب به خوبی انجام شود.او گفت : این شرکت هم جهت با خرید آهن آلات و تولید نیاز بازار داخلی همیشه به وظایف اجتماعی خود نیز متعهد بوده است، در این قسمت عماکرد این شرکت این بوده است که در طرح های ماندگار هم جهت با جامعه شرکت کند.مدیرعامل این شرکت در بخش آخر سخنان خود ضمن قدردانی از کارکنان شرکت و با تأکید بر اینکه افتخارات کسب شده دراین گروه باعث سرافرازی همۀ ایرانیان است گفت: امیدواریم با الطاف الهی و با عشق و علاقه و تعلق خاطر سازمانی که نزد کارکنان است این موفقیتها همیشگی باشد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد