قیمت خرید آهن آلات 11 مهرماه 1396

11 ماه پیش1477بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
قیمت خرید آهن آلات 11 مهرماه 1396

تحلیل بازار روز گذشته

قیمت آهن آلات و فولاد در بخش محصولات فولاد بلند در روز گذشته در سکوت مطلق و آرام و کم رمق دیده شده است، به گونه ای که  به نظر می رسد به خواب زمستانی زود هنگام رفته باشد. به گمان برخی از فعالان بازار همانند سالهای گذشته آن چه که مطابق با سنت همیشگی بازار فولاد کشور، همواره قابل پیشبینی بوده است؛ علاوه بر کاهش تقاضای موثر در روزهای اخیر ؛ ضعیف شدن بازار در ایام محرم هر سال می باشد. هرچند می توان گفت شاید بارش باران طی یکی دو روز اخیر در برخی از مناطق کشور، بصورت جسته و گریخته نیز علت دیگری برای ضعف بازار به شمار رود .

خرید آهن آلات در حوزه قوطی و پروفیل روز گذشته در اکثر مبادی قیمت ها تقریبا ثابت اعلام شده است. قیمت پروفیل آهن بارگیری از تهران ثابت بوده است. قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان نیز با 10تومان کاهش قیمت مشاهده گردیده است.  قیمت خرید قوطی ستونی بارگیری از انبار اصفهان طی روز گذشته ثابت بوده است. قیمت خرید لوله داربستی بارگیری از اصفهان نیز ثابت اعلام گردید. لوله گالوانیزه سپاهان با  قیمت ثابت اعلام شد. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان با  قیمت  ثابت اعلام شد.

قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با  قیمت ثابت اعلام گردید. در حوزه نورد میلگرد هم طی روزهای اخیر برخلاف کاهش قیمت شمش القایی در برخی از حوزه ها طی روزهای قبل و بعد تعطیلات محرم؛ مقاومت در برابر کاهش قیمت میلگرد در بازار همچنان مشاهده می شود؛ اما برخی از شرکت ها با ارائه تخفیفات مخفیانه در تلاش برای کسب سهم بیشتری از تقاضای ضعیف این روزهای بازار می باشند.

قیمت میلگرد,قیمت سیم مفتولی

قیمت خرید میلگرد A3 آجدار در بازار غیر رسمی از برخی مبادی توام با 20 تومان کاهش قیمت شنیده شد. قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار نیز ثابت اعلام گردید. قیمت خرید تیر آهن ذوب آهن بارگیری از کاخانه و انبار ثابت اعلام شد. هم چنین اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را ثابت اعلام کردند. قیمت سپری، قیمت نبشی و قیمت ناودانی نیز ثابت اعلام گردید. قیمت انواع ورق رنگی و روغنی و گالوانیزه و سیاه  در بازار روز گذشته بدون تغییر اعلام گردید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد