شرکت فولاد کاوه شرق

10 ماه پیش3427بازدید0دیدگاه3امتیاز (5 رای)
شرکت فولاد کاوه شرق

شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس

این شرکت در سال 1385 در تهران، میدان ارژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا تاسیس و به ثبت رسید. شرکت فولاد کاوه شرق به عنوان یک شرکت هلدینگ بوده و مدیرعامل کنونی آن آقای محمد اتابک است. این شرکت دارای 17 شرکت تابعه در زمینه های کاری گوناگون می باشد. شرکت های پریفاب، سیمان نهاوند، پیوند گلستان، گیلان سبز، سیمان هگمتان، سیمان ایلام و سیمان تهران در زمینه سیمان فعالیت می کنند.

شرکت های فولاد کاوه جنوب کیش، کاوه شرق و کاوه اروند در ارتباط با فولاد فعال هستند. شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان مرتبط با آلومینیوم و شرکت معدنی دماوند در رابطه با معدن و شرکت های سامیک، ایتریک، توریرا، بازرگانی پیشگامان و پارس سارایه در رابطه با خدمات مهندسی و مشاوره خدمات ارائه می کنند..

فولاد کاوه در راستای اهداف خود اقدام به فعالیت در زمینه های متعدد مانند احداث کارخانه های معدن و متالوژی، فعالیت های تجاری، خرید، فروش ، صادرات انواع ماشین آلات ، تجهیزات و محصولات مربوط به معادن و صنایع فلزی، کرده است.

این شرکت هلدینگ به همراه تمامی شرکت های تابعه خود در پروژه های متعددی مانند پروژه های بهینه سازی خطوط تولیدی مجتمع صنعتی سیمان تهران، احداث کارخانه فولاد سازی فولاد جنوب کاوه در دو فاز، تامین و توزیع آب مجتمع فولاد جنوب کاوه، احداث کارخانه تولید کنستانتره فولاد شرق کاوه ، احداث کارخانه نورد میلگرد و مقاطع فولاد سبک فولاد کاوه اروند، احداث خط بیلت و آلیاژ آلومینیومی، آلومینیوم کاوه خوزستان، خرید، انتقال و نوسازی خط تولید پروفیل آلومینیوم کاوه خوزستان، مشارکت در سرمایه گذاری احداث کارخانجات کنستانتره و گندله سازی مجتمع سنگ آهن سنگان، شرکت داشته است.

برای مشاهده قیمت پروفیل می توانید به سایت مرکز آهن بخش پروفیل و مقاطع فولادی مراجعه کنید.

افتخارات و گواهینامه های شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس

هلدینگ فولاد کاوه با مدیریت توانمند و تلاش شبانه روزی کارکنان مجرب خود به همراه شرکت های تابعه، موفق به کسب افتخارات و گواهینامه های ملی و بین الملی در زمینه فعالیت های گوناگون گردیده است. از جمله افتخارات این شرکت اخذ گواهی رتبه شرکت سامیک، لوح تقدیر روابط عمومی برتر و تقدیرنامه ستاد اقامه نماز است. همچنین دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و گواهینامه ISO9001 است.

شرکت فولاد کاوه شرق

محصولات و تولیدات شرکت فولاد کاوه شرق

محصولات و تولیدات این شرکت در دو دسته محصولات فولادی و سیمانی طبقه بندی می شوند. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:

محصولات فولادی

فولاد شرق کاوه سالانه 417,556 تن شمش و 717,877 تن آهن اسفنجی تولید و روانه بازارهایی هدف می نماید.

سیمان

سیمان هلدینگ معدنی کاوه پارس در دو نوع کلینکر و سیمان است؛ که کلینکربه میزان 4,716,103 تن در سال و سیمان به میزان 4,838,061 تن در سال تولید می شود.

آشنایی با شرکت های فولادی تابعه هلدینگ کاوه پارس

شرکت فولاد جنوب کاوه کیش

مجتمع فولا کاوه جنوب به منظور اهداف متعددی در زمینه های فولادسازی، آهن سازی و انواع تاسیسات صنعتی در بندرعباس احداث گردید. هدف از تاسیس این کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش احیاء مستقیم می باشد که دارای ظرفیت تولیدی بالغ بر 1,856,000 تن آهن اسفنجی در سال است.

شرکت فولاد شرق

این شرکت در سال 1384 در خراسان رضوی خواف- سنگان تاسیس گردید. این شرکت توانسته در زمینه تهیه مواد اولیه خودکفا باشد. در این راستا مواد معدنی مورد نیاز خود را از معادن اطراف استخراج کرده و در کارخانه به شمش تبدیل می نماید.

شرکت فولاد کاوه اروند

این کارخانه در سال 1391 در خرمشهر-منطقه آزاد اروند، جاده مخصوص امام صادق (ع) و جنب شهرک صنعتی تاسیس گردید. این کارخانه دارای دو فاز تولیدی می باشد که فاز اول آن با هدف تولید میلگرد و وایر با ظرفیت 600 هزار تن در سال و فاز دوم آن شامل واحد های احیاء مستقیم با ظرفیت 1/7 میلیون تن و ساخت فولاد با ظرفیت دو میلیون تن و قطعات سنگین نورد به میزان تولید ۱,۴۰۰,۰۰۰ تن در سال می باشد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد