قیمت میلگرد کشورهای حوزه خلیج فارس و بازار خرید آرام

2 سال پیش1816بازدید0دیدگاه5امتیاز (1 رای)
قیمت میلگرد کشورهای حوزه خلیج فارس و بازار خرید آرام

کاهش قیمت میلگرد وارداتی امارات متحده عربی و کاهش تقاضا برای این محصول

قیمت میلگرد وارداتی به امارات متحده عربی به این کشور نیز کاهش یافته است. کشور ایران قیمت شمش فولادی پیشنهادی خود را به امارات متحده عربی به میزان 500 دلار به ازای هر تن اعلام کرده است. هفته جاری بازار میلگرد جهانی به علت تعطیلات طولانی مدت کشور چین بسیار آرام بوده است. ارزیابی متال بولتن از قیمت شمش وارداتی به امارات متحده عربی به میزان 501-500 دلار به ازای هر تن تا تاریخ 3 ماه اکتبر بوده است که نسبت به قیمت 550-530 دلار به ازای هر تن اعلام شده طی هفته قبل از آن کاهش یافته است.

قیمت میلگرد کشور ترکیه نیز پیشنهاد خود به امارات متحده عربی را به میزان 540-525 دلار به ازای هر تن اعلام کرده است ولی تاکنون معامله ای مابین این دو کشور منعقد نگردیده است. به گفته منابع خبری هم زمان با کاهش قیمت قراضه آهنی، قیمت میلگرد پیشنهادی نیز کاهش یافته است. با این حال انتظار نمی رود که قیمت میلگرد وارداتی به میزان بیشتری کاهش یابد چراکه در حال حاضر قیمت شمش در ترکیه به میزان 550-540 دلار به ازای هر تن می باشد. خریداران میلگرد در بازار در حال حاضر در انتظار اتمام تعطیلات کشور چین و ثبات روند بازار می باشند. میزان تقاضا برای خرید میلگرد وارداتی در امارات متحده عربی ضعیف می باشد و میزان تولید میلگرد در داخل این کشور به اندازه کافی بوده و خریداران به خرید میلگرد از بازار داخلی این کشور مشغول می باشند و تمایل کم تری به بازار وارداتی نشان داده اند. به گفته برخی از تاجران قیمت میلگرد در حال کاهش بوده و بنابراین آن ها ترجیح می دهند که تا ثبات قیمت ها از خرید میلگرد ممانعت کنند.

قیمت میلگرد روز اصفهان

قیمت میلگرد وارداتی به امارات متحده عربی به میزان 530-525 دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به قیمت 555-550 دلار به ازای هر تن اعلام شده طی هفته قبل از آن کاهش یافته است. تولیدکنندگان محلی میلگرد در امارات متحده عربی نیز قیمت میلگرد جدیدی را در بازار اعلام نکرده اند ولی فعالان بازار انتظار دارند که قیمت میلگرد به زودی کاهش بیشتری یابد. ارزیابی ها از قیمت میلگرد تولید داخلی این کشور نیز به میزان 2205-2186 درهم (600-595 دلار) به ازای هر تن تا روز سه شنبه بوده است.

کاهش قیمت میلگرد وارداتی به عربستان سعودی و بازار آرام این کشور

قیمت میلگرد وارداتی به عربستان سعودی طی هفته جاری کاهش یافته است چراکه میزان تقاضا برای میلگرد در این کشور کاهش یافته است. قیمت میلگرد صادراتی کشور ترکیه به عربستان سعودی به میزان 540-530 دلار به ازای هر تن بوده است با این حال تمایلی به خرید میلگرد در این کشور وجود ندارد. به گفته منابع خبری در حال حاضر میزان تقاضا برای میلگرد وارداتی به این کشور بسیار کاهش یافته است و خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت ها می باشند. با این حال به نظر نمی رسد که قیمت میلگرد کاهش بیشتری یابد ولی روند تغییرات قیمت میلگرد به پایان یافتن تعطیلات کشور چین بستگی دارد. به گفته منابع خبری قیمت میلگرد شروع به کاهش کرده است و میزان خرید میلگرد نیز به همان نسبت کاهش یافته است. ارزیابی ها از قیمت میلگرد وارداتی به عربستان سعودی به میزان 540-530 دلار به ازای هر تن تا تاریخ 3 ماه اکتبر بوده است که نسبت به قیمت میلگرد به میزان 560-555 دلار به ازای هر تن اعلام شده طی هفته قبل از آن کاهش یافته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد