معرفی 4 نوع بست داربستی فلزی

2 ماه پیش2346بازدید0دیدگاه3.8امتیاز (5 رای)
معرفی 4 نوع بست داربستی فلزی

بست براکتی در دسته اتصالات فولادی لوله قرار گرفته و برای محکم کردن لوله های فولادی برق در جای تاسیسات برقی استفاده می شود. بست فلزی دو تکه در  شرکت PGCO از سایزهای PG11 تا PG48 در بازار ارائه می گردد.

بست فلزی لوله و کابل

بست داربست و کابل جهت اتصال انواع لوله و کابل با انواع بسیار زیاد در سایز، جنس، استحکام، کاربرد و ..  تمامی حالات و شرایط خاص نصب را پوشش داده و طراحی آن به گونه ای است که مصرف کننده به راحتی می تواند بنا به نوع نیاز یک بست کاملا مناسب را انتخاب نماید. بست فلزی لوله و کابل دارای استحکام قابل توجهی بوده و جنس آنها عمدتا از مس، استیل ضد زنگ با گریدهای مختلف، ورق گالوانیزه گرم، آلومینیوم و .. می باشد.

این بست ها در محیط هایی که خوردگی و فرسودگی بالایی دارند مورد آزمایش قرار گرفته و به عنوان مثال بست هایی از جنس  استیل ضد زنگ با گرید A4  در برابر خوردگی، پوسیدگی و فرسایش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده اند. از ویژگی های این بست های فلزی این است که در بسیاری تاسیساتی که قبلا ساخته شده و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و اغلب نیاز است بسیاری از بست ها در سیستم های انتقال کابل تغییر کند مورد استفاده قرار می گیرد و این به دلیل تنوع زیاد طراحی و هماهنگی با استانداردهای بین المللی در این زمینه می باشد.

بست فلزی عایق دار

بست فلزی عایق دار (cable clamp) بست فلزی عايق دار قابل استفاده برای نصب محصولات دارای مقطع گرد به محل کار همچنین جهت استفاده در محيطهای عمومی و صنعتی مثل: سقف و کف کاذب ساختمانها، سيم کشی و کابلکشی های صنعتی و ساختمانی، سيستمهای روشنايي، تأسيسات و سیستمهای تهويه مطبوع ساختمانی و صنعتی، سيستمهای کنترل و مانيتورينگ مداربسته و .. ویژگی های بست فلزی عایق دار P-CLIP ساختار: ورق فلزی فرم P و نوار پليمری جنس ورق: گالوانيزه گرم + نوار پی.وی.سی مشکی مقاومت بالا [...]

بست ابتدایی (Drip start connector) چیست؟

اتصالات آبیاری قطره ای - در آبیاری قطره ای برای گرفتن انشعاب ۱۶ میلیمتری از لوله استفاده میشود.

در آبیاری قطره ای برای گرفتن انشعاب ۱۶ میلی متری از لوله استفاده می شود. قیمت بست ابتدایی. واشرهای پلاستیکی که برای آب بندی بست ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرند و بدون رنگ یا شفاف هستند. بست ابتدایی آبیاری قطره ای که با فشار دادن آب بندی می شود. واشرهای پلاستیکی که جهت آب بندی انشعاب بست ابتدایی به کار می رود. انشعاب 16 میلی متری مخصوص لوله های آبیاری قطره ای. اتصالی جهت انشعاب گرفتن از خط لوله برای نوار آبیاری قطره ای. رابطی به قطر 16 میلیمتر جهت گرفتن انشعاب برای لوله 16 میلیمتری آبیاری قطره ای.

بست فلزی داربستی

شرکت های تولید کننده بست ابتدایی

AnaCo - نگار آسیا - اعلام قیمت کلیه کالاهای مجاز در زمینه لوله، اتصالات و شیر آلات

ابهر آبرسان. - عرضه تجهیزات و لوله و اتصالات آبیاری قطره ای

اتصالات پلیمری تیران TFP - تولید کننده اتصالات آبیاری قطره ای و لی فلت.

اتصالات کاوه گستر - تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن

مهر اتصال صفاهان - تولید کننده اتصالات آبیاری تحت فشار

پایا بسپار آریا (ویسپار) - تولید کننده تجهیزات آب و آبیاری

پلی تاک اصفهان - تولید کننده شیر انشعابات قطره ای

پلی رود اتصال - تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپلین-شیر و فیلتر.اتصالات پیچی .اتصالات دنده ای . اتصالات جوشی فشار قوی

گروه تولیدی اصفهان پلاست - تولید کننده نوارهای آبیاری قطره ای، لوله و اتصالات پلی اتیلن، فیلترهای دیسکی و لوله های دریچه دار

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان - تولید کننده لوله و اتصالات PVC، پلی اتیلن، تک لایه، پنج لایه، پوش فیت فاضلابی، انواع شیلنگ و نایلون

روشا اصفهان - تولید کننده اتصالات آبیاری قطره ای و بارانی

زلال رود - تولید کننده تجهیزات آبیاری

شرکت سایان لوله نقش جهان - تولید کننده لوله و اتصالات تک لایه و آبیاری قطره ای و اتصالات پلی اتیلن

جهت گرفتن انشعاب 16 میلی متری از لوله اصلی آبیاری قطره ای. اتصالاتی پلاستیکی هستند که دارای یک حلقه جهت آب بندی لوله 16 میلیمتری هستند. بست های مورد استفاده در لوله های فاضلاب کاروگیت. بست هایی از جنس فلز و پلاستیک برای محکم نگهداشتن لوله در جای خود. بست های نگهدارنده لوله که همزمان می توانند دو لوله را در کنار هم نگهدارند. برای مسدود کردن انتهای لوله استفاده می شود. بست هایی که در لوله های 16 میلیمتری آبیاری قطره ای جهت آب بندی استفاده می شود. جهت آشنایی با انواع بست داربست به مقاله مربوطه در سایت مرکزآهن مراجعه نمایید.

بست های دستگیره دار مخصوص محکم کردن اتصالات به یکدیگر. لوله و اتصالات آبیاری قطره ای برای استفاده در لوله کشی های 16 میلیمتری میکرو در لوله های LDPE. اتصالیست که در زمینه آبیاری قطره ای استفاده می شود. بست های پلاستیکی که جهت محکم نگهداشتن لوله های PP در لوله کشی روکار (مثلا روی دیوار) استفاده می شوند. بست های فلزی که برای آب بندی کردن لوله های لی فلت است و جهت راحتی، پیچ محکم کردن آنها دارای یک دست می باشد. انشعاب پلاستیکی یا بست ابتدایی برای وصل شدن به نوار آبیاری قطره ای. لوله، اتصالات و شیرآلاتی که در آبیاری فضای سبز ویلا، باغچه حیاط منزل، بالکن، تراس و گلدان های آپارتمانی کاربرد دارند.

واشرهایی برای آب بندی اتصالات آبیاری قطره ای که شفاف و بی رنگ هستند. واشرهای پلاستیکی برای آب بندی بست های انشعاب 18 میلی متری لوله کشی آبیاری قطره ای. اتصالاتی که جهت آبیاری بارانی استفاده می شوند و با یک فشار آب بندی و بسته می شوند و با فشار یک گیره باز و جدا می شود. بست انتهایی لوله 16 میلیمتر که ظاهری شبیه عینک دارد و برای مسدود کردن انتهای لوله به کار می رود. بست و قلاب های پلاستیکی یا فلزی برای محکم کردن آبپاش ضربه ای روی شیرخودکار. کنترلرهای آبیاری، قطره چکان ها، شیرآلات، لوله و اتصالات آبیاری قطره ای. اتصالی جهت بستن انتهای نوار آبیاری قطره ای.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد