کاربردهای ویژه رابیتس و تکنولوژی های جدید تولید این محصول

2 سال پیش2148بازدید0دیدگاه5امتیاز (3 رای)
کاربردهای ویژه رابیتس و تکنولوژی های جدید تولید این محصول

رابیتس از ورق های گالوانیزه که برش و کشش های عرضی داده می شوند، تولید می گردد. یکی از دلایل مهم استفاده از رابیتس این است که موجب می شود پیوستگی عمیق در دیوار و سطوح ایجاد شود. سقف های کاذبی که توسط این محصول ساخته می شوند سطح را کاملا حفظ و از هرگونه ترک خوردگی و جدا شدن جلوگیری به عمل می آورد. برای دریافت قیمت رابیتس میتوانید با مرکزآهن در تماس باشید. همانطور که گفته شد جنس آن با توجه به این که نباید در مقابل رطوبت محیط زنگ بزند از گالوانیزه گرم است در طراحی داخلی مدرن امروز که از نمونه های مارپیچ و هندسی و ... نورپردازی های مخفی به سادگی و راحتی کار می افزاید سیستم و مکانیزم این محصول به صورتی است که ملات ها به راحتی به آن می چسبد.

نمونه های مختلف رابیتس در بازار

در هنگام اجرای این محصول، محل مورد نظر را به تیرهای فلزی سقف متصل می کنند. نکته قابل توجه این است که سقف بتنی جهت جوشکاری و تحمل بار سقف کاذب، طراحی نشده و ظرفیت این کار را ندارند. توسط میلگردهای فرعی توری رابیتس باید به صورتی باشد که در نقاط نزدیک به هم به میلگرد متصل گردد. و در تمامی مراحل تراز بودن سقف و کنترل آن جزء اساسی ترین موارد می باشد. در اجرای طرح‌هایی که در رابیتس بندی مورد استقبال قرار گرفته است امتدادها، هندسی بودن و صحیح بودن قوس‌ها و دوایر میتواند اهمیت موضوع را دوچندان کند.

موارد استفاده از رابیتس در صنعت

از نمونه های متنوع این محصول در منازل میتوان به آرک، اپن آشپزخانه، گل سقفی، نور مخفی و پوشش مسیری که کانال های آب و کولر عبور می کنند. نیاز رابیتس در هر اجرا بر اساس مساحتی در حدود 1.44 پایه ریزی می شود چرا که ابعاد استاندارد رابیتس 60*240 می باشد.

در تاسیسات برقی که در اکثر منازل صورت می گیرد، اجرای این محصول می تواند پوشش دهی خوب و زیبایی به نمای داخلی ساختمان ها اهدا کند.

در میان انواع رابیتس که در بازار موجود می باشد تعداد ستون و چشمه این محصول بر اساس نیاز دارای 9 ستون، 11 ستون و 13 ستون تولید می گردند. این ستون بندی ها بر روی وزن نهایی هر کدام از انواع رابیتس تاثیر بسزایی دارد. وزنی که ملاک رابیتس بندی قرار می گیرد هر چه سنگین یا نیمه سنگین تر باشد، کیفیت این محصول را بالا برده و در طرح بندی با استقامت بالاتری اجرا را بهتر و شکیل جلوه می دهد. به همان دلیلی که ملات ها و گچ خیلی خوب روی آن می چسبند و حالت می گیرد.

رابیتس ورق فولادی، شبکه شبکه ای است که از انواع ورقهای گالوانیزه گرم از ضخامت۲۵/۰ تا ۵/۰ ساخته می شود. با استفاده از مفتول های گالوانیزه آرماتوربندی به صورت یک لایه به شبکه فرعی متصل می شود که تولیدی کارخانه رابیتس باعث عدم ترک خوردگی گچ یا سیمان در سطح های مورد نظر می شود. رابیتس در دو نوع سطح و برجسته از ورق گالوانیزه ساخته می شود.

استفاده از رابیتس در ساختمان سازی

نوع برجسته در دهانه های بزرگ‌تر بکار می رود و جهت اندودکاری روی کانال های کولر و تاسیسات نیز از این محصول برای اتصال بهتر اندود استفاده می شود. در میان طرح ها و مجسمه هایی که در میادین، ارگان ها و یا آب نماهایی که از حجم های سیمانی تشکیل می شوند، رابیتس و رابیتس بندی با کیفیت خیلی اهمیت و ارزش دارد.

در ساختمان سازی های جدید همه افراد به دنبال طرح ها و ایده های نو و به روز هستند که امروزه معماران را بر آن داشته تا جهت پوشاندن تیرآهن ها و آرماتور ها و دکوراسیون بندی های دیگر به کار روند.

کمترین وزنی که در این محصول تولید می گردد 300 گرم می باشد که حداکثر آن بسته به تولید کننده و نیاز مشتریان متغیر است و تا وزن 1300 گرم هم دیده شده است. بیشتر مصالح مربوط به سقف این محصول است. پس از پایان تیغه چینی و اجرای گچ و خاک باید دقت شود که محل عبور کانال و نصب کانال ها و تاسیسات عبور کننده از سقف به آن آسیب جدی وارد ننماید.

بهبود تولید رابیتس در کارخانجات

در میان تولیدکنندگان رابیتس نکته ای که خیلی می تواند تولید را بهبود بخشد، رضایت مشتری و نیاز مشتری است که تولیدات و کارخانجات آن را روز به روز متنوع و افزایش می دهد.

دستگاه‌هایی که جهت اجرای رابیتس بندی به کار می آید عبارتند از: دستگاه جوش، انبر آرماتوربندی، قیچی برش میلگرد و شاقول. همه این موارد کمک می کنند به بهترین نحو رابیتس اجرا گردد.

‌اگر اجرا توسط اکیپ ماهر انجام شود از نظر کیفیت عاری از هر گونه نقص و مشکل خواهد بود اما اگر با رعایت استاندارد‌ها و ضوابط انجام نشود و در مراحل نصب از گروه باتجربه استفاده نشود‌، نمی‌توان توقع نتیجه مطلوب را داشت‌. به طور کلی وقتی تمام تمرکز کارفرما روی پایین آوردن قیمت تمام شده باشد و تمرکز توجه از کیفیت، تجربه، مهارت‌های مدیریتی و اجرایی پیمانکار برداشته شود ، انتظار کیفیت، عاقلانه نیست.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید