تحلیل قیمت آهن آلات در روز سه شنبه بیست و پنجم مهر ماه 96

1 سال پیش1172بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)

ارزیابی نوسان قیمت آهن آلات 25 مهرماه

قیمت آهن آلات در خصوص بازار مقاطع روز گذشته، قیمت محصولات ذوب آهن اصفهان شامل انواع تیرآهن و میلگرد آجدار در بازار غیر رسمی و در برخی از انبارها ثابت شنیده شد. میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار با کاهش جزئی اعلام گردید. اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت خود را با 10 تا 50 تومان کاهش اعلام کردند و برخی از تولید کنندگان ثابت اعلام کردند. قیمت تیرآهن ذوب آهن بارگیری از انبار با کاهش 2000 تا 9000 تومانی اعلام گردید. هم چنین کلیه ی قیمت های لوله گاز روکار و توکار کارخانه ی سپاهان با قیمت ثابت اعلام گردید. لوله گالوانیزه سپاهان نیز با قیمت ثابت اعلام شد. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان با 50 تومان افزایش قیمت اعلام شد. قیمت تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام شد. قیمت تسمه ورقی بارگیری از انبار اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید.

قیمت آهن آلات به طور کلی در روز گذشته آنچه که از کاهش فزاینده برخی از مبادی حوزه ناودانی و نبشی استنباط شد؛ کاهش قیمت شمش قوس در بازار و بخصوص عرضه و معاملات اخیر شمش فولاد خوزستان بوده است. با این حساب و با نزدیک شدن نرخ شمش قوس به شمش القایی در این روزها؛ رقابت برای تولیدکنندگان کوچکتر کمی مشکل تر خواهد شد چراکه یکی از امتیازات ویژه تولیدکنندگان کوچکتر حوزه خصوصی، اختلاف قیمت بین شمش القایی و قوس در بازار بوده است.

در بازار محصولات فولاد تخت و ورق فولادی نیز به گفته منابع خبری قیمت ورق های سیاه فولاد مبارکه در بازار روز گذشته با کاهش 20 تومانی روبرو بود. انواع ورق های گالوانیزه و ورق های رنگی نیز روند ثابتی را در پی داشت . قیمت سپری نبشی و ناودانی نیز همانند روز دوشنبه هفته جاری با قیمت ثابت اعلام گردید. در مورد بازار آهن آلات در بخش پروفیل نیز بنابر رصدهای صورت گرفته در روز گذشته، قیمت پروفیل z و زد رنگی بارگیری از اصفهان با قیمت ثابت اعلام گردید.قیمت پروفیل آهن بارگیری از اصفهان با 30 تومان کاهش اعلام گردید. قوطی ستونی بارگیری از انبار اصفهان با 40 تومان کاهش قیمت اعلام گردید. قیمت لوله داربستی بارگیری از اصفهان با 30 تومان کاهش قیمت اعلام گردید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید