کاهش قیمت میلگرد صادراتی چین تا تاریخ 10 اکتبر 2017

1 سال پیش1346بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
کاهش قیمت میلگرد صادراتی چین تا تاریخ 10 اکتبر 2017

نوسانات قیمت میلگرد صادراتی کشور چین

قیمت میلگرد از ارزیابی متال بولتن 32-16 میلی متر به میزان 545-535 دلار به ازای هر تن تا تاریخ 10 ماه اکتبر بوده است که نسبت به قیمت اعلام شده طی هفته قبل از آن به میزان 20-5 دلار به ازای هر تن کاهش یافته است. ارزیابی ها در تاریخ 26 ماه سپتامبر بسیار پیچیده بوده است که علت این امر تعطیلات طولانی مدت در کشور چین بوده است. به گفته منابع خبری مشتریان میلگرد در حال حاضر در پیش خرید میلگرد فعال نمی باشد چراکه آن ها انتظار دارند قیمت میلگرد در بازار داخلی کشور چین کاهش بیشتری یابد. قیمت میلگرد در شرق چین تا پایان ماه سپتامبر به میزان 3860-3820 یوان (586-560 دلار) به ازای هر تن بوده است و در اوایل هفته گذشته به میزان 110 یوان به ازای هر تن بازگشت داشته و قیمت میلگرد در حال حاضر به میزان 3970-3930 یوان به ازای هر تن اعلام گردیده است.

با این حال در هفته بعد قیمت میلگرد مجددا به میزان 30 یوان به ازای هر تن سقوط کرده و به قیمت 3940-3900 یوان به ازای هر تن رسیده است. علت کاهش مجدد قیمت میلگرد در این کشور ضعف در پیش فروش این محصول و نیز تضعیف بازار شمش بیان گردیده است. این در حالی است که فروشندگان این محصول در حال حاضر نسبت به خرید میلگرد حساسیت کم تری دارند. یکی از کارخانجات تولید فولاد در شمال کشور چین قیمت میلگرد پیشنهادی خود را به میزان 540 دلار به ازای هر تن پیشنهاد داده است. یکی دیگر از کارخانجات واقع در شرق چین محصول خود را به قیمت 555 دلار به ازای هر تن پیشنهاد داده است ولی فعالان بازار معتقدند که این قیمت شانس کمی برای ورود به معاملات کشور چین را خواهد داشت. آن ها انتظار دارند که تاجران قیمت میلگرد پیشنهادی خود را حدودا به میزان 545-535 دلار به ازای هر تن پیشنهاد دهند.

قیمت میلگرد اصفهان

نوسانات قیمت سیم مفتولی صادراتی کشور چین

قیمت سیم مفتولی از احتمالات این کشور به میزان 570-550 دلار به ازای هر تن بوده است که نسبت به قیمت اعلام شده طی دو هفته قبل از آن به میزان 10 دلار به ازای هر تن کاهش یافته است. همانند میلگرد، ارزیابی ها برای قیمت سیم مفتولی طی هفته گذشته پیچیده بوده است. تولیدکنندگان این محصول قیمت سیم مفتولی تولیدی خود را به میزان 600-570 دلار به ازای هر تن پیشنهاد داده اند ولی خریداران انتظار دارند قیمت سیم مفتولی حدودا به میزان 560-550 دلار به ازای هر تن پیشنهاد گردد. با این حال به گفته منابع خبری پس از افت بازار کشور چین و کاهش قیمت شمش به میزان 130 یوان به ازای هر تن انتظارات نسبت به بازار کم تر شده است. در روز دوشنبه شمش در این کشور به قیمت 3630 یوان به ازای هر تن معامله شده است ولی تا آخرین دقایق روز سه شنبه، قیمت شمش به میزان 3500 یوان به ازای هر تن کاهش یافته است و این امر بر قیمت میلگرد و سیم مفتولی تاثیرگذار بوده است.

قیمت سیم مفتولی در بازار داخلی شرق چین روندی متغیر داشته است به طوری که در اوایل هفته گذشته به میزان 4350-4330 یوان به ازای هر تن بوده ولی در روز سه شنبه قیمت سیم مفتولی به میزان 4330-4300 یوان به ازای هر تن رسیده است. فعالان بازار انتظار دارند که طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت سیم مفتولی به میزان بیشتری باشیم چراکه بزرگترین تولیدکننده سیم مفتولی در این کشور قیمت سیم مفتولی تولیدی خود را تنها به میزان 3880 یوان به ازای هر تن شامل مالیات بر ارزش افزوده پیشنهاد داده است.

افزایش قیمت میلگرد در شمال اروپا در ماه اکتبر

قیمت میلگرد در شمال اروپا طی هفته گذشته افزایش یافته است چراکه کارخانجات قیمت های پیشنهادی خود را به علت افزایش میزان تقاضا برای میلگرد و نیز افزایش هزینه های تولید افزایش داده اند. ارزیابی ها از قیمت میلگرد در بازار داخلی شمال اروپا به میزان 10 یورو به ازای هر تن افزایش یافته و به قیمت 580-555 یورو به ازای هر تن رسیده است. ارزیابی ها منعکس کننده معاملات و پیشنهادات قیمت میلگرد شنیده شده در آلمان و هلند بوده است. هم چنین میزان موجودی میلگرد در بازار این کشور کاهش یافته است و کمبود میزان میلگرد وارداتی نیز به افزایش قیمت این محصول کمک کرده است. پیشنهادات قیمت میلگرد در آلمان نیز به میزان 590 یورو به ازای هر تن شنیده شده است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد