کارخانه فولاد هیربد

2 ماه پیش5672بازدید0دیدگاه2.4امتیاز (13 رای)
کارخانه فولاد هیربد
شركت صنايع فولاد هیربد زرندیه از کارخانه‌های تولید محصولات فولادی کشور، بیش از 100 محصول در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف تولید کرده و از کامل‌ترین مجتمع‌های صنعت تولید فولاد کشور است. شرکت فولاد صنایع هیربد در سال 88 با 12 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در شهرک صنعتی مامونیه، شهرستان زرندیه در استان مرکزی تاسیس شد. مجتمع فولاد هیربد در سال 93 در زمینی 35 هکتاری و سالن‌هایی 10 هکتاری بهره‌برداری شد. کارخانه هیربد زرندیه، یک واحد تولید قوطی، پروفیل و لوله؛ و همچنین یک بخش تولید میلگرد را شامل می‌شود؛ این مجموعه نزدیک به 400 نفر کارمند دارد. کارشناسان کارآزموده، متخصص و مجرب، ماشین‌آلات، تاسیسات و زیرساخت‌های به‌روز، برخورداری از دانش و فناوری روز جهان، مدیریت کنترل کیفیت، حمل و نقل مناسب، ایمنی و بهداشت کار و توجه به محیط زیست، منجر به تولید محصولات باکیفیت و مطابق با استاندارد جهانی در این مجموعه شده است.

شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه

کارخانه فولاد هیربد سالانه بالغ بر یک میلیون تن ورق تولید می‌کند. ورق، مواد اولیه قوطی پروفیل بوده و در 23 خط تولید به روش القایی به محصول نهایی تبدیل می‌شود. صنایع ذوب امید آریان، از کارخانه‌های هلدینگ فولاد هیربد، یکی از تولید کننده‌های شمش فولادی است. از شمش‌های این کارخانه برای تولید میلگرد هیربد استفاده می‌شود. سالانه بیش از یک میلیون تن میله و میلگرد هیبرد از فولاد آلیاژی ضد زنگ و در انواع ساده، آجدار و کلاف، آنالیز A2 و A3 و اندازه‌های 8 تا 36 تولید می‌شود. قیمت میلگرد هیربد زرندیه در سایز، مناسب استفاده در سازه‌های صنعتی و ساختمانی بتنی است.

معرفی واحدهای تولیدی فولاد هیربد

یکی از واحدهای صنایع فولاد هیربد زرندیه، کارخانه ذوب و ریخته گری نام دارد. کارخانه ذوب فولاد امید آریان 10 کوره 15 تنی و چهار کوره 20 تنی برای تولید مذاب دارد. این مذاب در دو دستگاه ریخته‌گری ccn به صورت روزانه به 1200 تن شمش و بیلت تبدیل می‌شود. خط تولید تمام‌اتوماتیک میلگرد این مجموعه، واحد دیگر آن است. این خط تولید، کوره‌ای با ظرفیت 200 تن در ساعت و طول 420 متر و 18 استند افقی، عمودی و پیوسته با موتورهای DC دارد. سه قیچی رافینگ، گرم‌بر و سردبر، بستر خنک‌کننده 120 متری، دو سبد بسته‌بندی، چهار دستگاه گردان اتوماتیک و باسکول‌های تمام‌اتوماتیک بخش‌های دیگر این خط تولید هستند. در این خط تولید، شمش‌های فولادی را با جرثقیل مجهز به مگنت در شارژ گرید قرار می‌دهند و به داخل کوره می‌رانند. وقتی فولاد به دمای خمیری رسید، نورد را به خط تولید می‌فرستند تا سریع سرد شود و برش بخورد. درنهایت آن را برای کنترل نهایی روی بستر خنک‌کننده قرار می‌دهند. کارخانه لوله و پروفیل هیربد 32 خط تولید و تجهیزات پشتیبانی شامل خط نواربری و برش ورق دارد و سالانه یک میلیون تن لوله و پروفیل با مواد اولیه باکیفیت تولید می‌کند. لوله‌های صنعتی، مبلی و گاز خانگی، قوطی‌های مربع و مستطیل صنعتی و ساختمانی و پروفیل‌های فرم‌دار صنعتی، در و پنجره و مقاطع باز در این کارخانه ساخته می‌شود. برای دریافت قیمت پروفیل هیربد روزانه به سایت مرکزآهن سر بزنید. در کارخانه ماشین‌سازی ذوب هیربد هم ماشین‌آلات و ادوات ابزارتراشی ساخته می‌شود تا برای تولید قطعات مربوط به خط تولید بیلت و ریخته‌گری استفاده شود. در کارخانه ماشین‌سازی نورد گرم هیربد هم از ماشین‌آلات تراشکاری CNC دارای دقت بسیار بالا استفاده می‌کنند تا قطعات حساس بسازند. در کارخانه ماشین‌سازی نورد سرد هیربد با انواع فرز و تراش، قالب‌ها و قطعاتی می‌سازند. واحد لجستیک هیربد هم 50 دستگاه تریلی کشنده، نرم‌افزارهای به‌روز و سخت‌افزارهای دقیق دارد و در قالب شرکت توزیع محصول و تهیه مواد اولیه به جابجایی مواد اولیه و محصول می‌پردازد.

صادرات میلگرد هیربد

به دلیل بومی شدن دانش تولید محصولات انحصاری در خطوط تولید این کارخانه، مشتریان می‌توانند طراحی قالب‌های مختلف را سفارش بدهند؛ امکان تولید محصول با قالب‌هایی که قبلا در هیچ کجا عرضه نشده وجود دارد. این مجموعه، دو میلیون تن تولید سالانه دارد و صادرات میلگرد هیربد شامل بیش از 40 درصد تولیدات آن است که به عراق و افغانستان فرستاده می‌شود. حدود صد کارخانه تولید مقاطع فولادی ایران، ظرفیت تولید سالانه 40 میلیون تن محصولات فولادی دارند، اما تنها 16 میلیون تن تولید صورت می‌گیرد. برای رسیدن به ظرفیت صددرصدی تولید باید از صنعت فولاد کشور حمایت شود. اگر کارخانه فولاد هیربد زرندیه به اندازه ظرفیت اسمی خود تولید کند، فرصت‌های شغلی آن دو برابر خواهد شد. این کارخانه اکنون با نزدیک به 50 درصد ظرفیت خود مشغول به تولید است. بهره بالای تسهیلات بانکی و روزشمار بودن آن از موانع افزایش تولید به حساب می‌آید.

چشم انداز قوطی پروفیل و میلگرد هیربد زرندیه

صنایع فولاد هیربد زرندیه با اتکا به دانش و تخصص و تجربه چندین ساله همواره در مسیر پیشرفت و ترقی گام برداشته است. این مجموعه با حفظ کیفیت محصولات خود همواره در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشریان گام بر میدارد و در صدد است علاوه بر نفوذ بیشتر در بازارهای داخلی، با گسترش صادرات به افق جدیدی در حفظ منافع ملی دست یابد. این مجموعه همواره موفقت خود را مرهون نیروی کارآزموده و متخصص خود دانسته و در راه آموزش بیشتر این منبع مهم تلاش می کند. جهت دریافت روزانه قیمت میلگرد هیربد با دفتر فروش اصفهان به شماره 03191009009 تماس حاصل فرمائید.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد