قیمت انواع توری در بازار آهن آلات

2 سال پیش1201بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
قیمت انواع توری در بازار آهن آلات

بالا بودن قیمت توری مرغی گالوانیزه نسبت به قیمت های پیشنهادی

کارخانه های ایران قیمت توری مرغی گالوانیزه خود را به دنبال روند صعودی قیمت ها ، ثابت نگه داشته اند . علاقه به مواد ایرانی در بازار  به دلیل پیشنهادات مطلوب تر نسبت به دیگر رقبای خارج از کشور بسیار کم بود.

شاخص های ارزیابی قیمت توری مرغی گالوانیزه  سبک برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی معادل 52000 تومان در هر رول را نشان داد که نسبت به قیمت های سه هفته ی گذشته، در هر رول ثابت بوده است. به گفته ی یکی از بازرگانان حاضر در بازار، چین قیمت این محصول را به شکل قابل توجهی افزایش داد. قیمت توری مرغی گالوانیزه در حدود 52000 تومان در هر رول خرید و فروش می شود که در هر رول نسبت به سه هفته ی گذشته ثابت بوده  است.

شرکت کنندگان در بازار ترجیح دادند که از تولید کنندگان توری مرغی گالوانیزه مورد نیاز خود را خریداری کنند، زیرا عرضه کنندگان جایگزین در بازار ایران پیشنهادات قابل قبول تر برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی ، ارائه می کنند. علاوه بر این، یکی از معامله گران گفت: "تقاضا در این هفته به دلیل شروع فصل بارندگی در آسیا و آغاز فصل سرما در کشور، کمتر شده است.

در همین زمان برخی از مشتریان هنوز در انتظار عرضه ی پیشنهادات رسمی قیمت توری مرغی گالوانیزه از سوی کارخانه های داخلی برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی طی هفته ی آینده هستند.  احتمالا این سطح از قیمت های پیشنهادی حتی بالاتر از 52000 تومان در هر رول خواهد بود. در هفته ی گذشته قیمت توری مرغی گالوانیزه خود را با قیمت 52000 در هر رول اعلام کرد.

تغییرات کارخانجات مختلف

علاوه بر این، خبرگزاری این گونه گزارش کرد که در کشور قیمت توری مرغی گالوانیزه خود را حدود 52000 در هر رول برای حمل و نقل و تحویل در ماه دی به شیراز ارائه کرده است. به طور مشخص، کارخانه  توری سازی از حمایت شدیدی در بازار مصرف داخلی برخوردار هستند. توری مرغی گالوانیزه به میزان 24.7 درصد در سال گذشته کاهش یافته است. طبق آخرین آمار، تولید این نوع توری در ماه اسفند به 94614 رول می رسد. علاوه بر این، سازندگان عمده ی توری مرغی گالوانیزه مواد خود را در کشور با قیمت 52000 تومان در هر رول ارائه دهند، که البته با قیمت های هفته قبل ثابت بوده است.

مدیر بخش صادرات بزرگ ترین کارخانه ی تولید کننده ی محصولات توری مرغی گالوانیزه در ایران به خبرگزاری گفت: "ما باید قیمت توری مرغی گالوانیزه را افزایش دهیم زیرا نقل قول های محلی هنوز بالا تر از قبل است".

روند ثابت هفته گذشته

اکثر تولید کنندگان تمام مواد سفارشی برای تحویل در ماه دی را فروخته اند، بنابراین برخی از آنها در ماه بهمن پیشنهادات جدیدی را ارائه می دهند. یکی از معامله گران می گوید: "آنها می توانند قیمت توری مرغی گالوانیزه را بیش تر از پیش افزایش دهند و یا هیچ گونه پیشنهادی را ارائه ندهند، زیرا آن ها به هیچ وجه مجبور به انجام کاری نیستند."

قیمت توری مرغی گالوانیزه داخلی به طور متوسط ​​از تاریخ چهارشنبه ی هفته ی گذشته ثابت بوده است. از برخی معاملات در ایران شنیده شده است که: قیمت  توری مرغی گالوانیزه بیش از 52000 تومان در هر رول اعلام شده است. این در حالی است که قیمت توری مرغی گالوانیزه نیمه سنگین حدودا 57000 تومان در هر رول است. با این حال، یکی از معامله گران گفت: "چنین افزایش فروش کوتاه مدتی تنها از طرف معامله گران امکان پذیر است، زیرا آنها باید به هدف مشخص شده ی فروش خود برسند."

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد