کارخانه فولاد نیوکر آمریکا

2 سال پیش1811بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
کارخانه فولاد نیوکر آمریکا

شرکت نیوکر روند شرکت SSAB را دنبال کرد و قیمت ورق رنگی را 50 دلار به ازای هر تن افزایش داد

شرکت فولاد سازی نیوکر آمریکا ، به تبعیت از شرکت اس اس ای بی (  SSAB )، قیمت ورق رنگی خود را افزایش داد. در تلاش این شرکت برای تغییر قیمت ورق رنگی ، قیمت ورق فولادی حداقل 50 دلار برای هر تن (2.50 دلار برای هر صد وزن) افزایش پیدا کرد.بر اساس یک اطلاعیه به مشتریان در روز چهارشنبه ، افزایش قیمت ورق رنگی شرکت اعلام شد، و همانند قیمت هایی که امروز توسط SSAB تحمیل شده است، افزایش قیمت ورق رنگی بلافاصله بر محموله های ارسالی اثر می گذارد و به همان اندازه برای ورق کربن، آلیاژها و ورق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت طی این اطلاعیه اظهار داشت: "این افزایش قیمت، علاوه بر اعلام افزایش قیمت های قبلی است. " تولید کنندگان ورق ایالات متحده در ماه گذشته، با وجود نگرانی هایی در مورد خرید و تقاضای ضعیف، تلاش خود را مبنی بر بالا رفتن قیمت ورق رنگی تا میزان 90 دلار برای هر تن (4.50 دلار در هر cwt) انجام دادند.سه کارخانه اصلی در ایالات متحده عبارتند از SSAB، نیوکر و آرکلور میتال  این سه  کارخانه اغلب افزایش قیمت ورق رنگی خود در یک روز، و با یکدیگر اعلام می کنند.

قیمت ورق گالوانیزه روی اندود

شرکت آمریکایی SSAB، قیمت ورق فولاد خود را 50 دلار دیگر افزایش می دهد

شرکت SSAB آمریکا در یک نامه به مشتریان خود روز چهارشنبه اظهار داشت: این شرکت در یک حرکت پیشرو، قیمت ورق رنگی خود را حداقل 50 دلار برای هر تن (2.50 دلار برای هر صد وزن) افزایش داده است. این افزایش قیمت ورق رنگی برای همه سفارش های غیر قراردادی جدید تأثیر فوری خواهد داشت. افزایش قیمت مربوط به ورق نورد، ورق برشی به طول بیش از 72 و ورق گرم با عرض بیش از 72 ، و همچنین به ورق نرمالیزه شده و خرد شده و حرارتی می باشد. افزایش قیمت ورق رنگی به تمام موارد دیگر نیز اعمال خواهد شد. شرکت "SSAB" در این نامه گفت: " این شرکت همچنان به نظارت بر شرایط بازار ادامه می دهد تا ارزش واقعی محصولات مان را برای مشتریان به ارمغان بیاورد."

این افزایش اخیر در قیمت ورق رنگی به دنبال دو افزایش قیمت قبلی که هر کدام به میزان 40 دلار در هر تن (2 دلار در هر cwt) بوده است و توسط این شرکت اعلام شده است. با همه این موارد، معلوم است که این شرکت قصد دارد قیمت ورق رنگی را 90 دلار در هر تن (4.50 دلار در هر cwt ) فقط طی یک ماه، افزایش دهد. قیمت ورق رنگی به مبلغ 600 دلار در هر تن (30 دلار در هر تن) برآورد گردید. براساس ارزیابی هفتگی برای قیمت ورق ایالات متحده، آنها ابتدا قیمت ورق رنگی را 7.8 درصد افزایش دادند  و در حال حاضر قیمت آن 647 دلار برای هر تن (32.35 دلار برای هر cwt) می باشد.

تقریباً بیش از نیمی از محصول کارخانه با این دو افزایش قیمت اولیه توسط کارخانه ها جمع آوری شده است. خیلی زود است که بگوییم این افزایش قیمت بر بازارممکن است تاثیر بگذارد. انتظار میرود کارخانه ها دور بعدی افزایش قیمت ورق رنگی را، در صورت افزایش قیمت قراضه اعلام کنند.

افزایش واردات فولاد برزیل در بخش ورق رنگی به میزان 14 درصد

حجم واردات ورق فولاد برزیل به میزان 13.66٪ افزایش یافت. این افزایش سالانه به دلیل افزایش محموله های ورق رنگی می باشد.طبق آمار منتشر شده توسط وزارت تجارت خارجی کشور برزیل ، واردات به 102,626 تن رسید، در حالیکه میزان واردات ورق رنگی در سال گذشته 90,292 تن بوده است.چین بزرگترین تامین کننده محصولات ورق فولادی برای برزیل در ماه گذشته با 54,622 تن ورق رنگی به این کشور ارسال کرده که این حجم واردات به 67.514 تن رسیده است. پس از آن، کره جنوبی در رتبه بعدی قرار دارد، که سالانه 18,303 تن محموله را وارد کرده است. این حجم  در سال گذشته 5.044 تن بوده است ، و هند، با 8451 تن ورق رنگی وارداتی در مقام بعدی است ، که تنها 24 تن  حجم واردات آن نسبت به قبل افزایش یافته است.

داده های وزارت تجارت خارجی کشور برزیل نشان می دهد که حجم محموله های وارداتی ورق رنگی کره جنوبی برای برزیل شامل ورق رنگی با حجمی بیش از 11,096 تن بوده است، در حالیکه همه محموله های هندی شامل صفحات سنگین  بوده است.به عنوان یک نتیجه، واردات ورق رنگی به برزیل بیش از دوبرابر سال گذشته بوده است؛ به عبارت دیگر میزان واردات ورق رنگی برزیل در سال گذشته  7,193  تن بوده که تا حجم 17,750 تن افزایش یافته است، در حالی که واردات صفحات سنگین از 47 تن، به 7,203 تن افزایش داشت. ارزیابی هفتگی برای قیمت ورق رنگی وارداتی به کشورهای آمریکای جنوبی، از جمله برزیل ،  600 تا 620 دلار برای هر تن سی اف آر برآورد گردید؛ که نسبت به قیمت هفته قبل معادل  590 تا 610 دلار در هر تن سی اف آر، افزایش داشته است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد