مشاهدات بازار جهانی در روند تعیین قیمت سیم آرماتور طی ماه های گذشته

2 سال پیش1087بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
مشاهدات بازار جهانی در روند تعیین قیمت سیم آرماتور طی ماه های گذشته

کاهش قیمت سیم آرماتور داخلی ایالات متحده در معاملات ارزان قیمت

بر اساس اطلاعات شرکت کنندگان در بازار، قیمت سیم آرماتور داخلی ایالات متحده در موارد خاص، و به خاطر اینکه کارخانه ها به دنبال حجم های فروش هستند، به میزان 25 دلار به ازای هر صد وزن (500 دلار برای هر تن) کاهش یافته است. به گفته یکی از خریداران ساحل شرقی ایالات متحده، قیمت های نشان داده شده در بازار برای سیم آرماتور صنعتی با کیفیت  25 تا 26 دلار برای (cwt 500 تا 520 دلار برای هر تن) است. بالاترین قیمت او اخیراً (25.65 دلار برای هر cwt 513 دلار به ازای هر تن) بوده است.

وی گفت: " فراورده های داخلی با واردات خیلی رقابتی هستند، مخصوصا زمانی که تصمیم می گیرند تا تخفیف های ویژه و معافیت های ویژه به خریدار سیم آرماتور بدهند ." او گفت که یکی از خرید سیم آرماتور در آمریکای مرکزی، یک پیشنهاد داخلی به قیمت 25 دلار برای هر cwt برای تأسیساتش برای ورود به ماه اکتبر، در حدود 1500 تن یا بیشتر، دریافت کرده است.

او اضافه کرد که این پیشنهاد به طور غیرمعمولی کم، اما جذاب است؛ با اشاره به این که قیمت استاندارد او بیشتر از قیمت 2750 دلار برای هر cwt 550 دلار برای هر تن است. یکی از فروشندگان آمریکای مرکزی می گوید : فروش  آخر فصل در ماه جولای تقریبا 20 درصد کاهش پیدا کرده است، در حالیکه فروش سالیانه آن و در نتیجه مصرف سیم آرماتور آن کم بوده است. "خرد شدن و یا رکورد زدن" مهم نیست، که بازتاب گسترده تر تمایلات بازار مهم می باشد.

ارزیابی متال بولتن از قیمت سیم آرماتور آمریکا

منابع دیگر اشاره کردند که قیمت های داخلی در ایالات متحده عمدتاً پایدار بوده است، چرا که کارخانه ها و خریداران در ماه سپتامبر در انتظار حل و فصل قیمت قراضه هستند. منابع بازار اعلام کرده اند که اخیرا قیمت واردات ، با قیمت های جانبی سیم آرماتور برای معامله گران ایالات متحده، بر اساس تغییرات جزئی در قیمت قراضه ترکیه، کاهش پیدا کرده  است.

معامله گران تخمین زده اند که قیمت سیم آرماتور وارداتی به قیمت 430 تا 435 دلار برای هر تن (390 تا 395 دلار برای هر تن cfr) برآورد شود. به گفته یکی از معامله گران، بسیاری از خریداران سیم آرماتور آمریکا هنوز با مواد داخلی مواجه می شوند، در حالی که انتظار می رود که پیشنهادات بعدی ترکیه در اواخر سپتامبر یا اواسط ماه اکتبر به زودی عرضه شوند. دومین معامله گر آمریکایی سیم آرماتور اظهار داشت که اخیرا، "تجارت و سفارشات " برای کارخانه های ترکیه بسیار آرام بوده است؛  با وجود افزایش قیمت آهن تمام و نیمه تمام در آسیا، که انتظار می رود آن را به زودی برآورده سازد.

قیمت سیم مفتولی

قیمت محصولات سیم آرماتور صنعتی داخلی با قیمت 25 تا 27 دلار به ازای هر cwt (500 تا 540 دلار برای هر تن) افزایش یافت، زیرا خریداران گزارش کردند که پیشنهادات بسیار پایین تری داشته اند که این قیمت از 25 دلار برای هر cwt اعلام شده است. ارزیابی قیمت متال بولتن برای درجه های دیگر سیم آرماتور مانند سیم آرماتورحاوی کربن ،بدون تغییر در قیمت، پایدار باقی ماند. قیمت سیم آرماتور های وارداتی نیز از دو هفته پیش با قیمت 390 تا 403 دلار در هر تن (430-444 دلار در هر تن) تغییر نکرده بود. یک نسخه از این مقاله برای اولین بار در AMM منتشر شد.

افزایش قیمت سیم آرماتور صادراتی چین با تقاضای بهتر داخلی

متال بولتن گزارش کرده که رشد قیمت سیم آرماتور چین این هفته کاهش یافته است، زیرا کارخانه ها روی بازار داخلی متمرکز شده اند. قیمت پایه مبادلات صادراتی  برای محموله های آهن ماه اکتبر در روز چهارشنبه با ارزش 365 تا 370 دلار در هر تن فوب محاسبه شد و در روز جمعه گذشته با 5 دلارکاهش ،به ارزش  360 تا 370  دلار در هر تن فوب رسید.

با این حال، از یک هفته پیش قیمت سیم آرماتور 15 دلار دیگر کاهش داشته و به پایین ترین حد رسیده است. قیمت پایه پیشنهادات صادراتی برای کالاهای مشابه ماه اکتبر از همان محصول 365 تا 375 دلار در هر تن فوب بود که طی هفته گذشته 15 تا 25 دلار کاهش یافته است. یک شرکت معامله گر مستقر در شانگهای گفت: "خرید سیم آرماتور صادراتی کمی بعد از افزایش در ماه جاری عقب نشینی کرد. "اخیراً موجودی شرکت های تجاری و حجم معاملات هر دو، در سطح پایینی بوده است." با این حال، کارخانه های تولیدی در چین همچنان با افزایش قیمت سیم آرماتور پیشنهادات صادراتی خود، با توجه به تمایلات مثبت در بازار داخلی و در مقایسه با فصل پیاپی، در حال افزایش هستند.

یک مدیر فروش در یک کارخانه ای در شرق چین گفت: از زمانی که بازار داخلی قوی تر شده است، ما در حال برگزاری جلسه ای برای بازنشانی قیمت سیم آرماتور بالاتر صادراتی پیشنهاد شده هستیم. در شانگهای، خرید سیم آرماتور داخلی تجاری 14-20mm ، با قیمت 2660 تا 2،750 یوان (400-414 دلار) در هر تن با احتساب مالیات در روز چهارشنبه، معامله شد؛ که تا 70 یوان (11 دلار) در هر تن از یک هفته پیش افزایش داشته است. به دنبال عوارض بیشتر بازار داخلی که در بازارهای محصولات  تخت دیگر ، از جمله خرید سیم آرماتور نیز دیده شده ، وضعیت مشابهی وجود دارد.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد