ارزیابی بازار آهن آلات روزهای پایانی هفته گذشته

1 سال پیش1572بازدید0دیدگاه0امتیاز (0 رای)
ارزیابی بازار آهن آلات روزهای پایانی هفته گذشته

تحلیل بازار آهن آلات اواخر هفته گذشته

آهن آلات هفته گذشته در بازار داخلی چندان مفید و مثبت نبود، مقاطع فولادی ادامه مسیر دو هفته قبل را ادامه داده است. این در حالی است‌که عوامل زیادی سبب شدند که ثبات قیمت در بازار مقاطع فولادی که توسط فعالان بازار طی چند هفته اخیر اعلام شده بود، به جایگاه تثبیت نزدیک گردد. هرچند نوسانات جزئی قیمت در بازار داخلی، عضو جدا ‌نشدنی آن می باشد.

خرید آهن آلات در تعطیلات تاسوعا و عاشورا  طی هفته گذشته سبب بی رونقی بازار‌آهن آلات گشته است. در واقع می توان گفت تعطیلات ایام محرم تنها در دو روز خلاصه نشده زیرا این تعطیلات به روز چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز متصل گردیده و این موضوع سبب شده که تعداد روزهای تعطیل به ۴ روز افزایش یابد و این میزان تعطیلات بازار باعث ایجاد سکوت و انتظار در بازار گردیده و به نوعی به هفته جاری نیز بسط یافت. هم چنین مشاهده می شود که میزان تقاضا برای خرید در بازار آهن آلات تغییر چندانی نیافته و به نظر می رسد که میزان تقاضای موجود فقط در حد نیاز بوده. هم چنین در مورد میزان عرضه آهن آلات نیز می توان گفت میزان عرضه بیش از تقاضا می باشد و این امر سبب گردیده تا تولید‌کنندگان به فکر صادرات محصولات خود باشند. در روز پنج شنبه هفته گذشته قیمت پروفیل زد و زد رنگی بارگیری از اصفهان ثابت بوده است. قیمت پروفیل بارگیری از تهران نیز بدون تغییر نسبت به روز قبل بوده است. قیمت قوطی پروفیل بارگیری از اصفهان ثابت اعلام گردید.

ارزیابی بازار آهن آلات

قیمت قوطی ستونی بارگیری از انبار اصفهان نیز ثابت بوده است. قیمت لوله داربستی بارگیری از انبار آهن اصفهان در روز پنج شنبه ثابت اعلام گردید. قیمت تسمه ورقی و تسمه کوره ای بارگیری از انبار اصفهان نیز مانند روز قبل از آن بوده است. لوله صنعتی بارگیری از سپاهان نیز با  قیمت  ثابت اعلام شد.

خرید لوله گالوانیزه سپاهان با  قیمت ثابت اعلام شد. هم چنین قیمت های لوله گاز  روکار و توکار کارخانه ی سپاهان بدون تغییر بوده است. قیمت میلگرد ذوب آهن بارگیری از کارخانه و انبار نیز ثابت اعلام گردید. اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد قیمت میلگرد تولیدی خود را ثابت اعلام کرده اند. قیمت ورق رنگی و روغنی و گالوانیزه و سیاه  نیز در بازار روز پنج شنبه همانند روزهای قبل بوده است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد