مجتمع فولاد الیگودرز

2 سال پیش5450بازدید0دیدگاه3.1امتیاز (14 رای)
مجتمع فولاد الیگودرز

شرکت فولاد الیگودرز در سال 79 در الیگودرز استان لرستان تاسیس و در سال 82 با ظرفیت سالانه 110 هزار تن بهره‌برداری شد. مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا را به هنگام تاسیس به‌عنوان شرکتی با سهامی خاص ثبت کردند. در بدو تاسیس، این کارخانه به عنوان شرکتی با سهامی خاص ثبت گردید اما بعد از تغییر سهامداران در سال 1386 به سهامی عام تبدیل گردید. برای اطلاع از قیمت میلگرد کارخانجات مختلف می‌توانید به سایت مرکزآهن مراجعه کنید.

شرکت فولاد الیگودرز

محصولات شرکت فولاد ازنا، انواع میلگرد آجدار، ساده و شبکه‌های مش جوشی است که طبق آخرین استانداردهای ملی و بین‌المللی تهیه و به بازار مصرفی عرضه می‌شوند. از جمله اهداف توسعه طلبانه این شرکت، احداث خط جدید برای تولید مش با ظرفیت تولید 40 هزار تن در سال است که البته این خط تولیدی در حال حاضر به مراحل بهره‌برداری رسیده است.

از دیگر اهداف این کارخانه فولاد بهره‌برداری نهایی از خط تولید میلگرد شاخه‌ای است که فعلا مراحل آزمایشی را طی می‌کند. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در بازار داخلی به فروش می‌رساند، اما در نظر دارد که در آینده با توسعه ظرفیت تولیدی خود به بازارهای بین‌المللی قدم گذاشته و صادرات را در خارج از مرزهای کشور آغاز نماید.

شرکت فولاد غرب ازنا در حال حاضر از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پرشیان فولاد است. هدف اصلی این شرکت ایجاد اشتغال در شهر الیگودرز و اطراف بوده و توانسته با ایجاد فرهنگ سازی در این شهر، در ارتقای فرهنگ آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

این شرکت به افزایش کیفیت تولیدات خود اهمیت می‌دهد و گواهینامه ISO9001 در زمینه کنترل کیفیت و استقرار نظام مدیریتی را به دست آورده و در سال 1392 هم گواهینامه ISO2008:  9001 را از انگلستان دریافت کرده است. وجود استانداردهای این گواهینامه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها شده و راندمان را در کار بالا برده و منجر به ایجاد رضایت بیشتر در مشتری خواهد شد.

معرفی محصولات کارخانه فولاد الیگودرز

عمده تولیدات کارخانه فولاد الیگودرز شامل انواع میلگرد و مش جوشی است که هر کدام را بصورت جداگانه معرفی خواهیم نمود. میلگرد تولیدی الیگودرز شامل دو دسته میلگرد کلافی و شاخه‌ای است که هرکدام نیز به دو دسته آجدار و ساده طبقه‌بندی می‌شوند. این نوع از میلگرد تولیدی کارخانه فولاد الیگودرز در سایزهای 12، 14 و 16 و با استاندارد ملی ISIRI 3132، استاندارد DIN RST 37-2 از آلمان و استاندارد GOST 3SP از روسیه، تهیه و به بازار مصرفی عرضه می‌شود. میلگرد کلاف آجدار این کارخانه تحت استاندارد ملی ISIRI 3132، استاندارد DIN ST 50-2 از آلمان و استاندارد GOST5SP از روسیه تولید می‌شود. سایزهای این نوع از میلگرد در انواع 8 تا 16 میلیمتر است.

مجتمع فولاد الیگودرز

میلگرد شاخه‌ای ساده فولاد الیگودرز در انواع سایز 8 تا 16 میلیمتر و با استاندارد ملی ISIRI 3132، استاندارد DIN ST 37-2 از آلمان و استاندارد GOST 3SP از روسیه تهیه می‌شود. این نوع از میلگرد شرکت مجتمع فولاد الیگودرز در سایزهای 8 تا 16 میلیمتر و با استانداردهای ملی ISIRI 3132، استاندارد DIN ST 50-2 از آلمان و استاندارد GOST5SP از روسیه تولید می‌شود.

مش جوشی تولیدی کارخانه فولاد الیگودرز در دو نوع آجدار و ساده تولید می‌شود. مش آجدار 8 و 10 در چشمه‌های 5*5 تا 30*30 با استانداردهای ملی ISIRI 8133-3، استاندارد DIN ST 50-2 از آلمان و استاندارد GOST5SP از روسیه تولید می‌شود. مش ساده این کارخانه تولیدی نیز در در سه نوع مش 6 و 8 و 10 با چشمه‌های 5*5 تا 30*30 و دارای استانداردهای ملی ISIRI 8133-3، DIN RST 34-2 از آلمان و GOST 1KP از روسیه هستند.

آدرس و شماره تماس شرکت فولاد الیگودرز

فولاد خرم آباد در هشت کیلومتری جاده ازنا-لرستان واقع شده است.

سوالات و نظرات کاربرانشما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید
بارگذاری مجدد